Anna i Robert Lewandowscy wspierają talenty dzieci z siecią Lidl Polska

Anna i Robert Lewandowscy wspierają talenty dzieci z siecią Lidl Polska

Talenciaki – to nowa waluta Lidla, która wesprze utalentowane dzieci i młodzież w Polsce. Ania i Robert Lewandowscy zostali ambasadorami nowej kampanii Lidla – „Szkoła pełna talentów”.

Robert i Anna Lewandowscy w najnowszej akcji Lidla

Szeroko zakrojona akcja Lidla odbija się echem w całym sektorze handlu detalicznego. Najbardziej rozpoznawalne sportowe małżeństwo – Ania i Robert Lewandowski stali się częścią ogromnego programu sieci, która chce każdego dnia wspierać najmłodszych w spełnianiu swoich marzeń. Nasz czołowy napastnik i jedna z najbardziej motywujących trenerek w Polsce osobiście zaangażowali się w projekt.

Każde dziecko ma inny talent. (…) Rozwijanie pasji pozwala poznawać siebie.

mówił Robert Lewandowski podczas konferencji prasowej

Już teraz w mediach pojawiają się spoty promujące akcję z udziałem gwiazd.Sportowcy zachęcają w spotach do uczestnictwa w akcji i wspierania każdego dziecka. W programie może brać udział każda szkoła podstawowa i ponadpodstawowa. Szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie sieci.

Anna i Robert Lewandowscy wspominali swoje szkolne czasy. Piłkarz wspomniał, że lubił geografię i historię, a trenerka, że szkoła nauczyła ją punktualności.

"Szkoły Pełne Talentów" w Lidl Polska. Jak wziąć udział w akcji?

Od 5 września br. Lidl Polska startuje z akcją "Szkoły Pełne Talentów". W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Jak wziąć w niej udział?

Wystarczy wydać 50 zł i kupić przynajmniej jeden owoc lub warzywo, aby zdobyć Talenciaka. Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.


Foto: mat. prasowe