Kolejny donut współtworzony z youtuberami. Właśnie debiutuje w sklepach

Kolejny donut współtworzony z youtuberami. Właśnie debiutuje w sklepach

Donut Waksy właśnie trafił do sklepów. Można go kupić tylko w jednej sieci. To nowość współtworzona przez markę Dooti Donuts z twórcami z kanału Waksy na YouTube. W związku z początkiem roku szkolnego startuje także konkurs bezpośrednio związany z Donutem Waksy. 

Donut Waksy w Biedronce

Donut Waksy zadebiutował właśnie w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Podobnie jak to miało miejscy przy innych premierach – jak Donuth Ekipy czy Donut GenZie czy Donut Trzech Króli – nowość od Dooti Donuts będzie można kupić wyłącznie w sklepach z owadem na szyldzie. 

Nowy Donut Waksy powstał z okazji zbliżającego się roku szkolnego. Do współtworzenia tej nowości marka Dooti Donuts zaprosiła ekipę z kanału na YouTube Waksy. Tworzony przez nich content w dużej mierze jest związany z tematyką szkolną oraz życiem codziennym uczniów. Filmy mają charakter fabularny – pokazują postacie i sytuacje, z którymi wielu nastolatków może się utożsamić.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Jak smakuje Donut Waksy?

Nowy Donut Waksy to słodka przekąska, która jest propozycją marki na zbliżające się pierwsze dni szkoły. Donuta wypełnia oryginalne, jagodowe nadzienie z nutą czarnego bzu.

Wyjątkowy charakter produktu podkreśla dekoracja z fioletowej polewy z różowym wzorem oraz dedykowana, chrupiąca posypka w kształcie literek, jednoznacznie kojarzona z grupą Waksy i filmami o tematyce szkolnej. W składzie nowego Donuta nie znajdziemy konserwantów.

Postanowiliśmy po raz kolejny zaskoczyć naszych młodych konsumentów. Zależało nam na stworzeniu produktu, który osłodzi wrześniowy powrót do szkoły. Wspólnie z Waksami stworzyliśmy Donuta, który nie tylko wyśmienicie smakuje, ale nawiązuje też do wyjątkowego charakteru Twórców. Donut Waksy to esencja zabawy i pozytywnej energii, która z pewnością umili każdą przerwę.

Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson

Donut Waksy – konkurs z nagrodami

Poza samym produktem marka Dooti Donuts przygotowała szereg działań promocyjnych. Wystartował dedykowany fanom Waksów konkurs "Zostań gwiazdą Waksów". Zwycięzca będzie mógł wystąpić u bogu swoich ulubionych influencerów.

Jak wziąć udział w konkursie Waksy? Wystarczy nagrać dowolny filmik inspirowany kultowym filmem lub viralowym TikTokiem z udziałem Donuta Waksy, a następnie zgłosić go na stronie internetowej dootidonutswaksy.pl.

O zwycięzcach zdecydują sami influencerzy. Grupa wybierze łącznie aż 10 osób, które otrzymają możliwość wystąpienia w filmie Waksów.

Zwycięzcy naszego konkursu będą mieli wyjątkową okazję wystąpić w filmie grupy, która cieszy się niezwykłą popularnością wśród młodzieży. Poprzez współpracę z Waksami aktywnie realizujemy naszą misję, której celem jest wspieranie młodych talentów i dawanie im szansy na rozwój. Wierzymy, że tego typu inicjatywy inspirują i motywują młodych ludzi do realizowania swoich pasji, a my jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich drogi do sukcesu.

Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson

foto: mat. prasowe

 

Reklama