Donut Waksy właśnie trafił do sklepów. Można go kupić tylko w jednej sieci. To nowość współtworzona przez markę Dooti Donuts z twórcami z kanału Waksy na YouTube. W związku z początkiem roku szkolnego startuje także konkurs bezpośrednio związany z Donutem Waksy.
Donut Waksy w Biedronce
Donut Waksy zadebiutował właśnie w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Podobnie jak to miało miejscy przy innych premierach – jak Donuth Ekipy czy Donut GenZie czy Donut Trzech Króli – nowość od Dooti Donuts będzie można kupić wyłącznie w sklepach z owadem na szyldzie.
Nowy Donut Waksy powstał z okazji zbliżającego się roku szkolnego. Do współtworzenia tej nowości marka Dooti Donuts zaprosiła ekipę z kanału na YouTube Waksy. Tworzony przez nich content w dużej mierze jest związany z tematyką szkolną oraz życiem codziennym uczniów. Filmy mają charakter fabularny – pokazują postacie i sytuacje, z którymi wielu nastolatków może się utożsamić.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Jak smakuje Donut Waksy?
Nowy Donut Waksy to słodka przekąska, która jest propozycją marki na zbliżające się pierwsze dni szkoły. Donuta wypełnia oryginalne, jagodowe nadzienie z nutą czarnego bzu.
Wyjątkowy charakter produktu podkreśla dekoracja z fioletowej polewy z różowym wzorem oraz dedykowana, chrupiąca posypka w kształcie literek, jednoznacznie kojarzona z grupą Waksy i filmami o tematyce szkolnej. W składzie nowego Donuta nie znajdziemy konserwantów.
Donut Waksy – konkurs z nagrodami
Poza samym produktem marka Dooti Donuts przygotowała szereg działań promocyjnych. Wystartował dedykowany fanom Waksów konkurs "Zostań gwiazdą Waksów". Zwycięzca będzie mógł wystąpić u bogu swoich ulubionych influencerów.
Jak wziąć udział w konkursie Waksy? Wystarczy nagrać dowolny filmik inspirowany kultowym filmem lub viralowym TikTokiem z udziałem Donuta Waksy, a następnie zgłosić go na stronie internetowej dootidonutswaksy.pl.
O zwycięzcach zdecydują sami influencerzy. Grupa wybierze łącznie aż 10 osób, które otrzymają możliwość wystąpienia w filmie Waksów.
foto: mat. prasowe