Delikatesy Centrum z nową dyrektorką. Jest związana z Eurocash od ponad dekady

Delikatesy Centrum z nową dyrektorką. Jest związana z Eurocash od ponad dekady

Swoją karierę w Grupie Eurocash rozpoczynała w 2013 roku od stażu. Od lipca tego roku Marta Królikowska zajmuje się siecią agencyjną w ramach Delikatesów Centrum jako nowa dyrektorka. To kolejna ważna zmiana w strukturach detalisty.

Wiele zmian w Delikatesach Centrum

Delikatesy Centrum liczą obecnie ponad 1500 sklepów będąc istotnym ogniwem w detalicznym segmencie działalności Grupy Eurocash, który to po 4,2% wzroście wypracował w 2023 roku 8 mld zł sprzedaży. Wraz z początkiem roku firma opracowała w ramach sieci nowy model sklepu, w którym otwierane są kolejne placówki. Celem Grupy Eurocash jest uczynienie Delikatesów Centrum marką numer jeden w segmencie supermarketów proximity.

Marta Królikowska jako nowa dyrektor ds. sieci agencyjnej będzie kierowała rozwojem tego segmentu z ważnymi managerami. Na czele Delikatesów Centrum od września 2023 roku stoi bowiem Hugo Mesquita, który wcześniej przewodził wielkiej operacji na polskim rynku handlowym, jaką była konwersja sklepów Tesco na Netto. Od początku sierpnia minionego roku rozwojem sieci jako dyrektor generalny Eurocash Franczyza kieruje również Marek Lipka, wcześniej związany z Carrefourem.

Wieloletnia dyrektorka

Na pozycji nowej dyrektor ds. sieci agencyjnej Delikatesy Centrum Marta Królikowska jest od lipca 2024 roku. Wcześniej przez ponad 4 lata zajmowała się Faktorią Win, ogólnopolską koncepcją sklepu w sklepie. Jako dyrektorka zarządzająca zarządzała ponad 100-osobowym zespołem.

W Faktorii Win odpowiadała za rachunek strat i zysków oraz opracowywanie krótkoterminowej i długoterminowej strategii biznesowej, analizy rynku i konkurencji. Jeszcze wcześniej przez kolejne 4 lata Marta Królikowska zajmowała się mobilnymi sklepami spożyczymi, należącą do Grupy Eurocash siecią abc na kołach.


foto: Marta Królikowska (linkedin.com)

Reklama