Liczba sklepów Lidl w Warszawie rośnie. Ile otwarto ich do dzisiaj?

Liczba sklepów Lidl w Warszawie rośnie. Ile otwarto ich do dzisiaj?

Warszawa jest ważnym punktem na mapie Polski dla niemieckiej sieci Lidl. To właśnie tutaj znajduje się bowiem najwięcej sklepów z żółto-niebieskim szyldem. Co więcej - ich liczba cały czas rośnie. Wiemy, gdzie otwarto nowy sklep Lidla.

Liczba sklepów Lidl w Warszawie

Stolica Polski jest wyjątkowym miejscem na "lidlowej" mapie. Nie tylko działa tu najwięcej sklepów, ale także to właśnie tutaj zlokalizowany jest największy Lidl w Polsce. Ten 3-piętrowy budynek, który znajduje się na Wilanowie, został otwarty w 2020 roku. Od tego czasu liczba sklepów Lidla w Warszawie znacznie się powiększyła. Liczba sklepów Lidl w Warszawie wynosi już 48 placówek. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Nowy sklep Lidl w Warszawie

To na czwartek 20 czerwca 2024 roku Lidl zaplanował otwarcie najnowszego sklepu w stolicy. Będzie zlokalizowany przy ulicy Odkrytej 62. Powierzchnia sali sprzedaży wyniesie ok. 1028 mkw. W obiekcie zatrudniono 20 osób.

Nowy sklep Lidla w Warszawie będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 70 miejsc parkingowych. Będzie to 48. sklep sieci w Warszawie.

Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska, Lidl Polska

Jak zapewnia sieć, na sklepowych półkach nie zabraknie produktów, które są dostępna jako marki własne Lidla. W nowym sklepie będzie można wybierać spośród świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w  tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”.


foto: mat. redakcji

Reklama