Biedronka skupia się na promocji nowej platformy, która umożliwia klientom składania zamówień online. Detalista wybrał już firmę, która wesprze go w tych działaniach.
Właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins, nawiązał strategiczną współpracę z Sales Intelligence. Jej celem jest promocja sklepu online Biedronki, który działa na rynku od lutego 2024 roku.
Biedronka buduje świadomość sklepu online wśród klientów
W ramach współpracy z Biedronką, Sales Intelligence, należące do Grupy Kapitałowej Digitree Group, zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance dla zakupy.biedronka.pl koncentrując się na budowaniu świadomości platformy i promowaniu wygodnych zakupów spożywczych online.
Sales Intelligence współpracując z Jerónimo Martins Polska nie tylko realizuje kampanie, ale przede wszystkim skupia się na partnerstwie opartym na szerokim doradztwie oraz głębokim zrozumieniu potrzeb klienta online.
Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu.
Pod adresem zakupy.biedronka.pl znajdziemy drugi jest sklep online detalisty. Jest to jednak pierwszy taki e-commerce, który umożliwia zrobienie zakupów spożywczych w Biedronce za pośrednictwem internetu. Wcześniej klienci mogli korzystać wyłącznie z usług pośredników, między innymi używając usługi BIEK w aplikacji Glovo.
foto: mat. prasowe