Biedronka skupia się na promocji nowej platformy, która umożliwia klientom składania zamówień online. Detalista wybrał już firmę, która wesprze go w tych działaniach.
Właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins, nawiązał strategiczną współpracę z Sales Intelligence. Jej celem jest promocja sklepu online Biedronki, który działa na rynku od lutego 2024 roku.
Biedronka buduje świadomość sklepu online wśród klientów
W ramach współpracy z Biedronką, Sales Intelligence, należące do Grupy Kapitałowej Digitree Group, zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance dla zakupy.biedronka.pl koncentrując się na budowaniu świadomości platformy i promowaniu wygodnych zakupów spożywczych online.
Sales Intelligence współpracując z Jerónimo Martins Polska nie tylko realizuje kampanie, ale przede wszystkim skupia się na partnerstwie opartym na szerokim doradztwie oraz głębokim zrozumieniu potrzeb klienta online.
Pod adresem zakupy.biedronka.pl znajdziemy drugi jest sklep online detalisty. Jest to jednak pierwszy taki e-commerce, który umożliwia zrobienie zakupów spożywczych w Biedronce za pośrednictwem internetu. Wcześniej klienci mogli korzystać wyłącznie z usług pośredników, między innymi używając usługi BIEK w aplikacji Glovo.
foto: mat. prasowe