Wieloletnia tradycja, wartości rodzinne oraz niepowtarzalny, słodki smak – to musi być Gibar!

Wieloletnia tradycja, wartości rodzinne oraz niepowtarzalny, słodki smak – to musi być Gibar!

Gibar to łódzka firma założona w 1991 roku przez dwie zaprzyjaźnione rodziny. Wspólny pomysł i praca przyniosły słodki rezultat – ponad 30 lat tworzenia doskonałych słodyczy. A jeszcze więcej dopiero przed nami, ponieważ firma wciąż się rozwija i nie zamierza poprzestać na obecnej palecie słodkości!

Ostatnie lata działania firmy Gibar upłynęły na pracy nad rozwojem sieci dystrybucji oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Słodycze Gibar sprzedawane są do polskich hurtowni, dyskontów i marketów, ciesząc się powodzeniem wśród konsumentów.

Kameralna historia i rodzinne wartości mają niezwykle ważne znaczenie dla zarządu. Firma pracuje w niewielkim gronie i dba o pełną szacunku współpracę i przyjazną atmosferę, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy podczas tworzenia długofalowych relacji z odbiorcami. Ta dobra energia przekłada się na efekt końcowy, czyli doskonałą jakość produktu, a także otwartą i szczerą komunikację z klientami.

Słodycze niejedno mają imię...

Tak jest również w przypadku produktów Gibar. Firma może pochwalić się szerokim wachlarzem słodkich przekąsek i deserów. Do najbardziej kultowych i rozpoznawalnych zaliczają się Śliwka Luksusowa, cukierki Toffix czy Pyszne Mleczko. Ale to nie koniec! 

Znajdzie się również coś dla miłośników rolad i ciastek biszkoptowych z nadzieniem, pralinek, donutów, croissantów, różnego rodzaju draży w czekoladzie, a również bezcukrowych gum do żucia o różnych smakach i… nie tylko. Trudno wymienić wszystkie produkty, ale wcale nietrudno spróbować! I zdecydowanie warto. Pełen przekrój wyrobów można zobaczyć na stronie producenta.

Jednoznacznym ulubieńcem konsumentów okazała się być Śliwka Luksusowa

Owoce w czekoladzie to produkty lubiane, popularne i sprzedawane przez różne marki. Jednak te produkowane przez firmę Gibar nabierają niezwykłej i niepowtarzalnej jakości. 

Słodycze te mogą pochwalić się nie tylko wyśmienitymi walorami smakowymi, ale przede wszystkim doskonałym i bardzo prostym składem – jest to sam owoc, czyli soczysta śliwka otulona chrupiącą czekoladą deserową. Co ważne, Śliwka Luksusowa marki Gibar nie zawiera żadnych zbędnych dodatków jak chociażby masy truflowej, tak często spotykanej u konkurencji.

Tradycyjny smak i naturalny urok owocu od lat skradają serca polskich konsumentów, a w tak jakościowym i dopracowanym wydaniu okazują się być niepodważalnym liderem rynku. Każdy cukierek jest indywidualnie zawijany, co nadaje mu niepowtarzalności i podkreśla wrażenie cukierniczego kunsztu.

Nagradzana Śliwka Luksusowa

To właśnie za ten produkt firma Gibar otrzymała już wiele nagród. W 2023 została uhonorowana nagrodą "Złoty Paragon", przeznaczoną dla wyjątkowych nowości produktowych, przełomowych technologii, liderów handlu i dystrybucji oraz sieci działających w polskiej przestrzeni gospodarczej. 

Rok wcześniej Śliwka Luksusowa trafiła na listę najlepszych słodyczy w konkursie Good Sweet. Otrzymała złoty medal w kategorii słodyczy Five o’clock. Nic dziwnego. Trudno wyobrazić sobie lepszy dodatek do popołudniowej kawy albo herbaty.

A dopiero co w maju 2024 Śliwka Luksusowa otrzymała kolejne wyróżnienie "Złoty Paragon", udowadniając swoją wysoką pozycje na rynku.

Nagród doczekała się również i sama firma, która do tej pory może pochwalić się:

  • Laurem Konsumenta Odkrycie Roku 2023
  • Złotym Laurem Konsumenta 2024
  • Laurem Konsumenta Lider XX-lecia 2004-2024
  • Nagrodą Specjalną Złoty Paragon za dynamiczny rozwój biznesu i sukcesy w sektorze krajowej dystrybucji produktów FMCG

Szeroka oferta odpowiadająca na każdą potrzebę

Zarząd firmy jest również dumny z serii Toffix, czyli gamy cukierków o różnorodnych smakach. Są to cukierki z nadzieniem owocowym, kawowym i musującym. Tu znów warto podkreślić rolę jakości w procesie wytwarzania słodyczy oraz doborze składników. Cukierki Toffix zawierają naturalne soki z owoców oraz prawdziwy ekstrakt kawy, które zapewniają im doskonały, doceniany przez konsumentów smak.

Nową gamą produktów, którą obecnie może pochwalić się firma Gibar są gumy do żucia bez cukru 7 Stick. Gumy te sprzedawane są w przyciągających wzrok opakowaniach o nowatorskim formacie. Paleta smaków jest zaskakująco szeroka, a skład po raz kolejny robi bardzo dobre wrażenie. Gumy 7 Stick produkowane są nie tylko bez dodatku cukru, ale nie zawierają także aspartamu.

Konsumenci mogą wybierać pomiędzy gumami o smaku: Cola, Lemoniada, Tutti Frutti, Arbuz, Cynamon, Mięta Pieprzowa, Mięta, oraz Dynamic – czyli o smaku napoju energetycznego.

Otwartość na nowe smaki i wariacje domeną firmy Gibar

Zauważalną strategią marki jest łączenie dwóch wartości – klasyki i smaków docenianych od lat przez konsumentów z innowacyjnością oraz ciekawymi i odważnymi pomysłami.

Firma docenia i chętnie korzysta ze sprawdzonych receptur, tak jak w przypadku wspomnianej wcześniej Śliwki Luksusowej. Jest jednak otwarta na nowe przepisy i zaskakujące połączenia smaków.

Obecnie firma Gibar pracuje nad nowymi recepturami Pysznego Mleczka, czyli jednego z produktów, od których zaczynała swoją działalność w świecie słodyczy. Być może konsumenci niedługo będą mogli spróbować tej klasycznej przekąski w zupełnie nowej odsłonie. 

Właściciele marki zauważają ogrom możliwości, a paleta wariacji na temat produktu wydaje się być dla nich nieograniczona. Firma obecnie bada reakcje klientów na nowe smaki.

Duże pole do popisu dla kreatywnych twórców daje także sama czekolada. Firma rozważa wzbogacenie jej o dodatki takie jak cynamon czy papryczka, co całkowicie zmieni oblicze produktu. Inną rozpatrywaną możliwością jest także zastąpienie klasycznego cukru miodem.

Gibar o planach na przyszłość: zrównoważony rozwój, nowości, wejście w nowe kategorie

Marka Gibar zdecydowanie odniosła sukces na polskim rynku. Jej produkty sprzedawane są w całym kraju, można znaleźć je w hurtowniach, dyskontach i marketach. Receptury słodyczy są stale doceniane przez klientów. Co jeszcze przed firmą Gibar?

Nadrzędnym celem pozostaje zrównoważony rozwój firmy, realizowany wraz z całym zespołem. Wszystkie najważniejsze strategiczne decyzje firmy zawsze podejmowane są wspólnie, zgodnie z ideą rodzinnych wartości, tak ważnych dla firmy.

Zespół Gibar ma cały czas wiele nowych pomysłów i nie chce zatrzymywać się na tym, co już znane. Odważnie patrzy w przyszłość, a w planach ma dalsze rozszerzanie portfolio produktów. Część z tych zmian udało się już wprowadzić.

Nowości na pewno nie zabraknie także w kategorii słodyczy importowanych Jednym z niedawno osiągniętych przez firmę Gibar sukcesów jest poszerzenie gamy produktów o słodycze wytwarzane przez renomowanego tureckiego producenta marki Elvan. Coraz większą popularność zyskują w szczególności indywidualnie pakowane miękkie ciasteczka biszkoptowe z nadzieniem o różnych smakach.

Kolejnym celem stawianym sobie przez firmę jest rozszerzenie oferty o dwie zupełnie nowe kategorie. W niedalekiej przyszłości możemy spodziewać się produktów z kategorii słonych przekąsek oraz napojów. 

Zwieńczeniem wszystkich tych działań jest aktywne poszerzanie liczby klientów, z jednoczesnym wzmocnieniem współpracy z obecnymi partnerami.

Czy historia firmy Gibar pozwala nam zrozumieć drogę do sukcesu?

Każda firma inaczej pnie się po swojej ścieżce, w każdej z tych podroży niezmiernie ważna jest jednak systematyczność i konsekwentna praca.

Zarząd firmy Gibar postawił na kilka podstawowych cech. Są nimi kultywowanie rodzinnych wartości, szacunek do tradycji i klasycznych smaków, zestawione z odwagą tworzenia i próbowania nowatorskich oraz innowacyjnych rozwiązań. To także dobra, szczera i otwarta komunikacja – zarówno pomiędzy współpracownikami, jak i w kontakcie z klientem.

Firma wytrwale i systematycznie się rozwija, podejmuje odważne decyzje i niezmiennie próbuje nowych, ciekawych rozwiązań. Dzięki rzetelnej pracy dziś może pochwalić się doskonałą renomą, zaufaniem klientów i przywiązaniem konsumentów.

Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać na jej kolejne, słodkie sukcesy!


foto: mat. partnera

Reklama