W samym sercu Polski miłośnicy wina z całego świata spotykają się, aby uczestniczyć w jednym z najważniejszych wydarzeń winiarskich w kraju – Międzynarodowym Festiwalu Wina organizowanym przez spółkę TiM. To wyjątkowe wydarzenie łączy w sobie elementy kultury, edukacji i biznesu, tworząc przestrzeń, w której pasja do wina spotyka się z wiedzą i doświadczeniem.
O idei stojącej za Międzynarodowym Festiwalem Wina oraz celach, które stawia przed sobą organizator rozmawiamy z Patrycją Sikorską, menedżer PR i marketingu strategicznego w firmie TiM.
Międzynarodowy Festiwal Wina 2024
Międzynarodowy Festiwal Wina to impreza społeczno-kulturalna, która łączy ze sobą świat mediów, biznesu i szeroko pojętej wiedzy winiarskiej. 16 maja w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyła się siódma już edycja tego wyjątkowego wydarzenia, podczas którego goście nie tylko mogli odwiedzić stoiska z różnych zakątków świata i degustować wina, ale także zdobyć sporą dawkę wiedzy.
W tym roku firma TiM przygotowała siedem paneli szkoleniowych.
Firma TiM zadbała również o to, aby podczas Międzynarodowego Festiwalu Wina goście mogli zyskać wiedzę z różnych obszarów kultury wina, a także z rozmaitych regionów. "Każdy z paneli jest zupełnie inny i każdy dotyka win z innego zakątku świata" – informuje Patrycja Sikorska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Jednym z celów, które przyświecają firmie TiM, nie tylko podczas Międzynarodowego Festiwalu Wina, ale również w codziennej działalności, jest edukowanie i budowanie kultury wina w Polsce. Co to właściwie oznacza?
Tegoroczna, siódma już, edycja Międzynarodowego Festiwalu Wina za pośrednictwem paneli szkoleniowych umożliwiła gościom wydarzenie zanurzenie się w świat wina i poznania go od różnych stron. Więcej o wydarzeniu można przeczytać w tekście: Międzynarodowy Festiwal Wina 2024. Podsumowanie.
foto: Patrycja Sikorska, menedżer PR i marketingu strategicznego w firmie TiM (mat. redakcji)