Biedronka rozkręca sprzedaż alkoholu online. Powstała dedykowana usługa

Biedronka rozkręca sprzedaż alkoholu online. Powstała dedykowana usługa

Party Express to nowa usługa, za pośrednictwem której Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, uruchamia sprzedaż alkoholu z dostawą do domu. Imprezowe zakupy, już w kilkadziesiąt minut, dostarczać będą kurierzy Glovo. 

Alkohol z dostawą do domu od Biedronki

W ramach "imprezowego" sklepu Biedronki, który znajdziemy pod nazwą Party Express, dostępnych jest obecnie 17 grup produktowych. Poza kategoriami alkoholowymi, dostępne są również napoje i soki, dodatki do drinków, jak mrożone owoce, cytryny czy syropy lub świeże zioła, a także przekąski na większy i mniejszy głód oraz akcesoria (obecnie grillowe). 

Zgodnie z informacją w aplikacji glovo, partnerem sklepu Party Express jest właściciel Biedronki, spółka Jeronimo Martins Polska. Jak poinformował nas Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka, sklep Party Express działa w oparciu o możliwości dostaw, technologię i infrastrukturę dotychczasowego sklepu  internetowego Biedronki działającego za pośrednictwem aplikacji Glovo znanego pod nazwą BIEK. 

Podobnie jak usługa BIEK, także sklep Party Express dostępny jest w sześciu miastach w Polsce. W "imprezowym" sklepie obowiązuje dokładnie ten sam regulamin, jak w przypadku sklepu internetowego Biedronki działającego do tej pory za pośrednictwem aplikacji Glovo znanego pod nazwą BIEK.

Sklep alkoholowy czynny siedem dni w tygodniu

Sklep z alkoholem Party Express łączy z usługą BIEK nieco więcej niż jedynie regulamin. "Imprezowy" sklep Biedronki oferuje dostawy zakupów w dokładnie takich samych dniach oraz godzinach, co dotychczas działający sklep spożywczy sieci. Użytkownicy mają bowiem możliwość zakupu alkoholu online przez siedem dni w tygodniu od godziny 7:00 rano do 1:00 lub 2:00 w nocy (w zależności od dnia tygodnia). 

Co więcej, produkty dostępna w ramach sklepu Party Express znacznie pokrywają się z ofertą dostępna w ramach usługi BIEK. Wiele wskazuje na to, że Biedronka postanowiła wzmocnić sprzedaż kategorii alkoholowych za pośrednictwem aplikacji. Jak przyznaje Jan Kołodyński z Biedronki, "to specjalnie wyselekcjonowana oferta dla tych, którzy np. spontanicznie podjęli decyzję o przygotowaniach do spotkania towarzyskiego i szczególnie zależy im na czasie dostaw".  Dedykowany kafelek ma "umożliwić zainteresowanym klientom szybki dostęp do produktów" - dodaje.


foto: aplikacja Glovo, zrzuty ekranu

Reklama