Party Express to nowa usługa, za pośrednictwem której Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, uruchamia sprzedaż alkoholu z dostawą do domu. Imprezowe zakupy, już w kilkadziesiąt minut, dostarczać będą kurierzy Glovo.
Alkohol z dostawą do domu od Biedronki
W ramach "imprezowego" sklepu Biedronki, który znajdziemy pod nazwą Party Express, dostępnych jest obecnie 17 grup produktowych. Poza kategoriami alkoholowymi, dostępne są również napoje i soki, dodatki do drinków, jak mrożone owoce, cytryny czy syropy lub świeże zioła, a także przekąski na większy i mniejszy głód oraz akcesoria (obecnie grillowe).
Zgodnie z informacją w aplikacji glovo, partnerem sklepu Party Express jest właściciel Biedronki, spółka Jeronimo Martins Polska. Jak poinformował nas Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka, sklep Party Express działa w oparciu o możliwości dostaw, technologię i infrastrukturę dotychczasowego sklepu internetowego Biedronki działającego za pośrednictwem aplikacji Glovo znanego pod nazwą BIEK.
Podobnie jak usługa BIEK, także sklep Party Express dostępny jest w sześciu miastach w Polsce. W "imprezowym" sklepie obowiązuje dokładnie ten sam regulamin, jak w przypadku sklepu internetowego Biedronki działającego do tej pory za pośrednictwem aplikacji Glovo znanego pod nazwą BIEK.
Sklep alkoholowy czynny siedem dni w tygodniu
Sklep z alkoholem Party Express łączy z usługą BIEK nieco więcej niż jedynie regulamin. "Imprezowy" sklep Biedronki oferuje dostawy zakupów w dokładnie takich samych dniach oraz godzinach, co dotychczas działający sklep spożywczy sieci. Użytkownicy mają bowiem możliwość zakupu alkoholu online przez siedem dni w tygodniu od godziny 7:00 rano do 1:00 lub 2:00 w nocy (w zależności od dnia tygodnia).
Co więcej, produkty dostępna w ramach sklepu Party Express znacznie pokrywają się z ofertą dostępna w ramach usługi BIEK. Wiele wskazuje na to, że Biedronka postanowiła wzmocnić sprzedaż kategorii alkoholowych za pośrednictwem aplikacji. Jak przyznaje Jan Kołodyński z Biedronki, "to specjalnie wyselekcjonowana oferta dla tych, którzy np. spontanicznie podjęli decyzję o przygotowaniach do spotkania towarzyskiego i szczególnie zależy im na czasie dostaw". Dedykowany kafelek ma "umożliwić zainteresowanym klientom szybki dostęp do produktów" - dodaje.
foto: aplikacja Glovo, zrzuty ekranu