Carlsberg Polska testuje na polskim rynku innowację opakowaniową – karton z zaokrąglonymi narożami. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić do 224* ton CO2 rocznie, zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentami i zapobiega nieestetycznym zagnieceniom naroży.
Karton Round Wrap został wdrożony we współpracy z firmą SM Smith w 2024 roku dla marek piw: Carlsberg, Somersby i Garage
Redukcja emisji CO2 i możliwośc recyklingu
Carlsberg Polska nieustannie udoskonala swoje opakowania i poszukuje sposobów na ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz najlepszych rozwiązań na ekspozycję produktów i komunikację z konsumentami.
Round Wrap to innowacyjne kartonowe opakowanie zbiorcze na piwo w butelce, które charakteryzuje się zaokrąglonymi narożami uzyskanymi dzięki zastosowaniu papieru wewnątrz tektury falistej o niższej gramaturze niż na zewnątrz.
Dzięki temu opakowanie pozwala na redukcję emisji CO2 nawet do 24% (w stosunku do porównywalnej specyfikacji standardowego rozwiązania), nadając się jednocześnie prawie w 100% do recyklingu.
Opakowanie pozwala na dopasowane foliowanie palet i tym samym umożliwia ograniczenie zużycia folii przy jednoczesnym zachowaniu ich stabilizacji na wysokim poziomie.
Komunikacja 360 stopni
Karton Round Wrap umożliwia zastosowanie grafiki na narożach, co zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentem.
Możliwe jest wykorzystanie całej powierzchni bocznej 360 stopni jako nośnika reklamowych treści.
Unikalny kształt wyróżnia karton na półce sklepowej i przyciąga uwagę konsumentów.
* do 224 tony rocznie przy wprowadzeniu rozwiązania dla marek Carlsberg, Somersby i Garage.
Fot.: inf. prasowa