Klienci zabrali głos: Biedronka i Lidl wygrywają w tych kategoriach

Klienci zabrali głos: Biedronka i Lidl wygrywają w tych kategoriach

Polacy odwiedzają markety średnio 11 razy w miesiącu. Okazuje się, że w każdym z nich mają swoje ulubione kategorie. Autorzy raportu "Super Markets Equity" sprawdzili, w których obszarach przodują największe sieci sklepów. 

Biedronka, Lidl i Auchan z największym wyborem pieczywa

Zdaniem uczestników badania Braincandy – Lidl, Biedronka i Auchan oferują największą różnorodność pieczywa. Podobnie w przypadku nabiału oraz produktów przechowywanych w lodówce. W tej kategorii te trzy markety przodują także w kwestii najlepszych cen.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z DANYMI RYNKOWYMI I ANALIZAMI

SPRAWDŹ NOWE RAPORTY

Kaufland wyróżnia się w innych kategoriach

Kaufland oferuje z kolei największą różnorodność świeżego mięsa, a także czipsów i przekąsek oraz napojów bezalkoholowych i wody.

Jednocześnie Biedronka oraz Lidl mocno wyróżniają się na tle innych marketów, jeśli chodzi o ceny produktów papierowych, detergentów do prania oraz sprzątania. Z kolei Auchan zajął pozycje lidera cen w kategorii produktów kuchennych.


Raport "Super Markets Equity" został opracowany przez Wisdrop (Braincandy) w oparciu o internetowe badanie konsumenckie na próbie n=600 Polaków w wieku 16-75 lat. Badanie zostało przeprowadzone w grudniu 2023 r. i koncentrując się na najpopularniejszych sieciach supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. 


foto: mat. redakcji

Reklama