Animacje, dynamiczny content, a nawet wideo. Auchan testuje nowy typ gazetki

Animacje, dynamiczny content, a nawet wideo. Auchan testuje nowy typ gazetki

Auchan jako pierwsza sieć na polskim rynku wprowadza gazetkę promocyjną z dynamicznym contentem. Za sprawą przekierowań, klienci mogą z poziomu gazetki dokonać zakupów w sklepie online. 

Auchan wprowadza nowy rodzaj gazetki promocyjnej

Interaktywna gazetka promocyjna Auchan jest dostępna online. Na każdej stronie widoczny jest dynamiczny content - informacje o promocjach poruszają się i powiększają, by po chwili wrócić na swoje miejsce. Poza rabatami, w gazetce dostępne są także treści kulinarne oraz informacje o produktach. Na tym jednak nie koniec. Auchan postanowił dodatkowo przekierować ruch do swojego sklepu online. 

Interaktywna gazetka Auchan została zintegrowana z usługą e-commerce. Dzięki temu już z poziomu gazetki, podczas jej przeglądania można wybrane produkty kupić klikając w link zamów on-line przekierowujący do karty produktu na stronie sklepu. Z poziomu gazetki klienci mogą także przejść na bloga Auchan lub stronę z przepisami. 

Wszystko w ruchu

Celem animowanym elementom w gazetce jest poprawa widoczności akcji promocyjnych i ofert dnia. Z drugiej natomiast strony, nowa gazetka pełni ważną funkcję przekierowania ruchu na sklep online sieci. Czy nowy rodzaj interaktywnej gazetki spełni swoje cele? Ocenę dynamicznego contentu w wykonaniu Auchan pozostawiamy klientom. Podgląd najnowszej gazetki dostępny jest tutaj


foto: mat. prasowe

Reklama