Na polskim rynku zadebiutowała marka Eduscho z portfolio Tchibo. Oferuje najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Przyjemna i czytelna identyfikacja wizualna, która sprawia, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa.
W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.
Eduscho – rodzaje kawy
Kawa ziarnista (500g i 1000g) świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można:
- aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong,
- mocne i wyraziste Espresso Classic,
- intensywną i pełną mocy Espresso Intenso,
- wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach).
Kawa mielone od marki Eduscho występuje w gramaturach 250g i 500g. Ofertę tę stanowią:
- bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional,
- intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong.
Wśród wariantów instant (pojemności 100g i 200g) znalazły się:
- klasyczna Instant Classic,
- intensywna Instant Intense
- Instant Crema (dostępna w pojemności 90g i 180g).
Kawa Eduscho – gdzie kupić?
Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w dyskontach, supermarketach, hipermarketach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach.
W warstwie komunikacyjnej marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, które są wykorzystywane m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, towarzyszącej wprowadzeniu produktów na rynek.
foto: mat. prasowe