OSHEE zostało sponsorem drużyny koszykarskiej

Polska marka OSHEE, która słynie z zaangażowania w świat sportu, poinformowała o zostaniu oficjalnym sponsorem warszawskich Dzików – drużyny koszykarskiej, która awansowała do estraklasy.

OSHEE x Dziki Warszawa

W wyniku współpracy na materiałach promocynych drużyny Dzik Warszawa pojawił się branding OSHEE, który obecny będzie także podczas meczów. Na tym jednak nie koniec.

Ważnym elementem współpracy będzie promocja w ramach projektu Dziki Performance, którego celem jest zbieranie i analiza danych dotyczących wydolności zawodników, nawadnianych na co dzień przez OSHEE. Zebrane informacje będą regularnie wykorzystywane do maksymalizacji wyniku sportowego. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wszelkie działania promocyjne prowadzone będą pod hasłem "Dziki hydrated by OSHEE".

"Chcemy wspierać osoby z ogromnym duchem walki"

OSHEE jest marką, która słynie z głośnych współprac. W ubiegłym roku ambasadorką OSHEE stała się Iga Świątek. W między czasie na rynku zadebiutował też napój OSHEE współtworzony z Matą. Poza tym marka jest również sponsorem hiszpańskiej LaLiga, a także kolaborowała z CD Project. 

Najnowsza współpraca z drużyną Dziki Warszawa ma pokazywać, że marka wspiera nie tylko tych sportowców, którzy są już na szczycie, ale angażuje się również we współprace z tak ambitnymi projektami jak Dziki Warszawa, które wszystko, co najlepsze, mają jeszcze przed sobą.

Dziki Warszawa urzekły nas swoją ambicją. W ciągu kilka lat przebyły drogę od amatorskich rozgrywek do występów w koszykarskiej elicie, łącząc sportowe osiągnięcia z niesamowicie emocjonującym show. Mamy wiele takich samych cech, bo to pasjonaci i ludzie z wizją. Nasza współpraca to naturalna konsekwencja wspólnej filozofii, bo jako OSHEE chcemy wspierać osoby i drużyny wykazujące się ogromnym duchem walki.

Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE

Dziki Warszawa to projekt sportowy, który w ciągu kilku lat przebył drogę od dzielnicowego zespołu do koszykarskiej elity. W swoim debiutanckim sezonie w ekstraklasie Dziki walczą jak równy z równym z uznanymi koszykarskimi markami o znacznie wyższych budżetach. Ambicje Dzików sięgają jednak znacznie dalej - ich celem jest stworzenie modnej koszykarskiej i lifestyle’owej marki, rozpoznawalnej nie tylko w Polsce, ale i całej Europie.  


foto: mat. prasowe