Marka Oreo połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem kultowej gry PAC-MAN. W wyniku współpracy powstały wyjątkowe ciastka, które wyglądają jak labirynt.
Oreo x PAC-MAN
PAC-MAN to kultowa gra komputerowa, która pojawiła się na rynku już ponad 40 lat temu. Została wyprodukowana w 1980 roku, a obecnie trudno znaleźć osobę, która nie zna jej głównego bohatera. PAC-MAN stał się ikoną pop-kultury – z gry "wydostał się" do filmów i animowanych seriali, a teraz także na opakowanie ciastek Oreo.
Na rynku właśnie pojawiła się limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN. "Zarówno na pudełkach, jak i znajdujących się w nich ciastkach, widoczne są nawiązania do kultowej gry. Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN" – informuje Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.
Ciastka Oreo z kultowym Pac-Mac'em
W sklepach dostępnych jest sześć różnych wzorów ciastek Oreo PAC-MAN. Wśród nich znajdziemy m.in. te z labiryntem, głównym bohaterem gry, dwoma duszkami, ale także wisienką czy też napisem PAC-MAN. Limitowana seria jest dostępna w czterech gramaturach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji ciastek Oreo PAC-MAN towarzyszy kampania 360o, która potrwa do końca kwietnia 2024 roku. Poza działaniami w digitalu i dedykowanym spotem, marka organizuje także konkurs Oreo x PAC-MAN.
Współpraca z Namco nie jest pierwszym tego rodzaju wydarzeniem w historii marki Oreo. Limitowane edycje ciastek współtworzone z międzynarodowymi markami wpisały się już na stałe w strategię firmy.
foto: spot reklamowy (youtube.com)