Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents. Produkty Three Cents uzupełniają rozwijającą się w ramach portfolio firmy kategorię napojów gazowanych dla dorosłych.
Three Cents to rzemieślnicze miksery stworzone przez barmanów - dla barmanów. Są dostepne już w 36 krajach na świecie, w tym 13 rynkach Coca-Cola HBC.
Kategoria ultra-premium na polskim rynku
Nowa marka jest odpowiedzią na coraz bardziej powszechny wśród Polaków trend premiumizacji. Widać to także w kategorii alkoholi.
Jak zapewnia producent, polacy coraz chętniej szukają także innowacji i ciekawych połączeń smakowych, co pozytywnie wpływa na rozwijającą się kulturę miksologii.
Poza nowościami i wysoką jakością, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę także na skład produktu, poszukując w nim naturalnych składników.
Three Cents - naturalne napoje gazowane
Napoje gazowany Three Cents powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, a ich szeroka gama smaków tworzona jest na bazie ziół i owoców.
Dzięki wysokiej jakości, naturalnym smakom i aromatom oraz unikatowemu poziomowi nagazowania, stały się pierwszym wyborem profesjonalistów w wielu krajach.
Jak przyznaje Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie, "wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce".
Coca-Cola HBC zakupiła markę Three Cents w 2022 roku i od tej pory stopniowo wprowadzała ją do portfolio na kolejnych rynkach, gdzie prowadzi swoją działalność.
W Polsce firma rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents od 1 lutego z ofertą aż 10 różnych smaków. Już wkrótce będzie można je znaleźć w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki także w innych polskich miastach.
Fot.: mat. prasowe