Spiżarnia podsumowuje rok: przewieźliśmy ponad 110 tys. palet produktów spożywczych

Spiżarnia podsumowuje rok: przewieźliśmy ponad 110 tys. palet produktów spożywczych

Ponad 110 tysięcy palet, przewiezionych przez blisko 3,5 tysiąca tirów. Rozbudowa Centrum Dystrybucyjnego w Lublinie do 25 tysięcy mkw. Blisko 1100 sklepów za granicą, do których trafia towar z Polski. Dalszy rozwój programu sieci placówek na zasadach franczyzy &market. Wreszcie obroty spółek wchodzących w skład grupy Spiżarnia sięgające blisko 1 mld złotych.

Spiżarnia Sp. z o.o., jedna z największych polskich firm zajmująca się dystrybucją rodzimych produktów spożywczych i artykułów chemiczno-kosmetycznych za granicę, podsumowała 2023 rok.

Założyliśmy, że najważniejsza w naszym biznesie jest jakość świadczonych usług i satysfakcja naszych klientów. Dlatego stawiamy na ciągły rozwój i wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym etapie łańcucha dostaw. Należy przy tym dodać, że magazynowanie i transport artykułów spożywczych jest jedną z najbardziej wymagających usług w naszej branży. Wiąże się to z dużym zróżnicowaniem produktów, koniecznością spełnienia niezbędnych warunków przechowywania, regulacji i przepisów międzynarodowych.

Karol Wroński, współwłaściciel Spiżarni Sp. z o.o.

Polskie produkty za granicą

Spółka ma wieloletnie doświadczenie związane z dostarczaniem wysokiej jakości artykułów do Polaków mieszkających za granicą, którzy chcą wciąż kupować i spożywać produkty, które znają i pamiętają z czasów gdy mieszkali w kraju. Już od 19 lat eksportuje żywność do Europy Zachodniej, głównie do  Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie posiada cztery magazyny cross-dock oraz do Holandii, gdzie znajduje się piąty cross-dock, skąd obsługuje klientów także w Belgii, Niemczech, Austrii i Francji. Z tych magazynów przeładunkowych, przywiezione z Polski produkty, trafiają na sklepowe półki.

Logistyka produktów

Spiżarnia współpracuje z ponad 1100 sklepami, wśród których są placówki &market, prowadzone na zasadzie franczyzy. Spółka gwarantuje im wsparcie marketingowe, organizacyjne i preferencyjne warunki zakupowe. Wszyscy klienci mogą korzystać z nowoczesnej i wygodnej platformy sprzedażowej Spizarnia24.com, w ofercie której znajduje się ponad 13 tys. artykułów, m.in. wędliny, nabiał, artykuły sypkie, słodycze oraz chemia. Lubelska firma w każdym roku poszerza asortyment o pozycje, które są wyczekiwane przez konsumentów za granicą. Tak jest m.in. z produktami, które wchodzą do sprzedaży na rynku polskim jako nowości. Od 2022 roku Spiżarnia wprowadziła do oferty marki własne.


foto: mat. prasowe Spiżarnia

Reklama