Kaufland wchodzi na WhatsApp. Detalista będzie publikował memy

Kaufland wchodzi na WhatsApp. Detalista będzie publikował memy

Kaufland otwiera nowy kanał nadawczy. Sieć sklepów zamierza komunikować się z konsumentami za pośrednictwem WhatsApp. Już teraz kanał zgromadził już kilkadziesiąt tysięcy obserwujących. Póki co detalista bada potencjał tego medium. 

Kanał na WhatApp jest kolejnym działaniem sieci Kaufland w ramach komunikacji z konsumentami. Przykładowo w styczniu 2023 roku Kaufland zadebiutował na Pintereście dołączając tym samym ten kanał do swojej komunikacji. 

WhatsApp jest traktowany przez Kaufland jako kolejna możliwość na dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów. Kanał ten ma mieć charakter rozrywkowy. Jak zapowiada sieć, pojawią się tam nie tylko krótkie filmiki czy zdjęcia, ale także memy.

Na naszym kanale nadawczym  publikujemy m.in. memy, sondy, typowo rozrywkowe viralowe posty nawiązujące do bieżących wydarzeń czy kalendarza. Odbiorcy mogą na nie reagować za pomocą często używanych dziś emotikonów. Cieszymy się, że pierwsze publikacje zdobyły tak duży odzew.

Marta Rumak, dyrektor działu digital w Kaufland Polska

Aby obserwować kanał sieci Kaufland na WhatsAppie, wystarczy otworzyć aplikację w telefonie, kliknąć „Uaktualnienia” w lewym dolnym rogu, wyszukać „Kaufland Polska” wśród kanałów i wybrać „Obserwuj”. Jeżeli na bieżąco chcemy otrzymywać powiadomienia o nowych wiadomościach, należy je włączyć, klikając dzwoneczek znajdujący się w prawym górnym rogu kanału. 


foto: mat. prasowe

Reklama