Dealz realizuje swój plan: Liczba sklepów rośnie w błyskawicznym tempie

Dealz realizuje swój plan: Liczba sklepów rośnie w błyskawicznym tempie

Dealz nie kłamał informując w październiku 2022 roku o znacznym przyspieszeniu tempa ekspansji szyldu w kraju. Sieć właśnie poinformowała o przekroczeniu kolejnego kamienia milowego. W Bytomiu otwarto jubileuszową placówkę Dealz o numerze 300. 

Ambitne plany, którymi Dealz podzielił się pod koniec ubiegłego roku, zakładały otwarcie 170 nowych sklepów do końca 2023 roku. Czy rzeczywiście zostaną spełnione?

Liczba sklepów Dealz w Polsce 2023

W październiku 2022 roku Dealz liczył 170 sklepów w Polsce. To właśnie wtedy sieć podzieliła się swoimi planami. Te dotyczyły podwojenia liczby sklepów do końca 2023 roku. Oznacza to, że do końca grudnia detalista zamierzał liczyć już 340 sklepów. Jak przebiega realizacja planu?

W marcu 2023 roku liczba sklepów Dealz zwiększyła się do 200 placówek. Przy okazji informacji o jubileuszowej placówce, detalista pochwalił się wtedy również rebrandigiem – światło dzienne ujrzało wtedy nowe logo Dealz.

Dealz ma już 300 sklepów w Polsce. Jubileuszowa placówka znajduje się w Bytomiu (foto: mat. prasowe)

Sieć nie zwalnia jednak tempa ekspansji. Od tego czasu Dealz otworzył już kolejne sto sklepów. Jak informuje sieć, jubileuszowa placówka o numerze 300 została właśnie otwarta w Bytomiu. Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście, co oznacza umocnienie pozycji Dealz w regionie.

Ekspansja sieci Dealz

Historia sieci Dealz w Polsce sięga 2018 roku, kiedy to pierwsza placówka pod tym szyldem pojawiła się w Swarzędzu. Podczas tych pięciu lat firma bezustannie stawia na dynamiczną ekspansję wzmacniając swoją pozycję w całym kraju.

Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce.

Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland

Jak dodaje Marcin Langowski, Dealz skupia się na ekspansji zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach. Celem sieci jest zostanie trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku.


foto: mat. prasowe

Reklama