Dealz otwiera dwusetny sklep w Polsce i ogłasza zupełnie nowe logo

Dealz otwiera dwusetny sklep w Polsce i ogłasza zupełnie nowe logo

Dealz otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w 2018 roku. Obecnie sieć liczy już 200 placówek w kraju i planuje otwarcia kolejnych punktów w najbliższych miesiącach. Postępującej ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów łącznie z logotypem widocznych na ich szyldach.

Dealz – nowy sklep o numerze 200

Sieć sklepów Dealz właśnie otworzyła jubileuszową placówkę. Dwusetny sklep jest zlokalizowany w Kłodzku i jest jednym z pierwszych, które działają w nowej odsłonie.

Asortyment sklepu Dealz w Kłodzku obejmuje około 3000 produktów w najlepszych cenach na rynku, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt.

CEO w Dealz Polska Marcin Langowski określił to wydarzenie ważnym krokiem milowym w rozwoju sieci. W ten sposób firma dąży do osiągnięcia założonego kilka miesięcy celu. Przypomnijmy, że w październiku ub.r. Dealz poinformował o zamiarze podwojenia liczby sklepów w Polsce. Na koniec 2023 roku liczba sklepów Dealz w Polsce ma wynosić około 340 placówek.

Nowe logo Dealz

Postępującej ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów, na którą oprócz nowego logo składają się między innymi zmienione wnętrze i aranżacja sklepów, a także optymalizacja asortymentu. 

Stare logo sieci sklepów Dealz (mat. prasowe)
Nowe logo sieci sklepów Dealz (mat. prasowe)

Aby odpowiedzieć na rosnące potrzeby związane z dynamiką rozwoju sieci, kilka tygodni temu Dealz otworzył swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce, które mieści się w Parku Logistycznym w Łyszkowicach. Strategiczna lokalizacja magazynu w centralnej Polsce pozwala na szybszą dostawę produktów do sklepów – w ciągu 36h od momentu złożenia zamówienia przez sklep.

Dealz co to za sklep?

Dealz to brytyjska sieć supermarketów, która w Polsce zadebiutowała w lutym 2018 roku. Sieć należy do Grupy Pepco, która zarządza także sklepami detalicznymi pod szyldami Pepco i Poundland w Wielkiej Brytanii. 

Obecnie Dealz posiada w Polsce 200 sklepów, w których asortyment opiewa na ponad 3,5 tys. produktów. Oferta sieci charakteryzuje się znanymi markami i niskimi, okrągłymi cenami.


Foto: mat. prasowe

 

Reklama