POLOmarket wprowadza nowy mechanizm do aplikacji. "To krok milowy w rozwoju"

POLOmarket wprowadza nowy mechanizm do aplikacji. "To krok milowy w rozwoju"

Punkty lojalnościowe to już właściwie norma w aplikacjach mobilnych sieci handlowych. Na wdrożenie tego rozwiązania właśnie zdecydował się POLOmarket. Mowa o "Frikasach", które umożliwią klientom sieci zbieranie wirtualnych punktów.

Aplikacja POLOmarket funkcjonuje od 2019 roku. Jak informuje detalista, wprowadzenie mechanizmu zbierania punktów jest najważniejszą zmianą wprowadzoną w ostatnich latach.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

"Frikasy są milowym krokiem w rozwoju naszego programu lojalnościowego i z punktu widzenia strategii w obszarze transformacji cyfrowej całego naszego biznesu" – komentuje Jarosław Brudnicki, członek zarządu i dyrektor zakupów w POLOmarkecie.

POLOmarket nadrabia zaległości

Wprowadzając program punktowy do aplikacji POLOmarket chce odpowiedzieć na ewoluujący rynek mobilnych rozwiązań lojalnościowych. Poza zbieraniem punktów "Frikasów", użytkownicy aplikacji mogą także tworzyć w niej listy zakupowe, sprawdzać historię transakcji, skanować ceny czy dowiedzieć się więcej o produktach. 

(...) aplikacja stanowi dla nas hub marketingowy, który poza ww. narzędziami jest także bardzo istotnym kanałem komunikacji z klientami oraz źródłem informacji o ich potrzebach zakupowych.

Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu sieci POLOmarket

Frikasy w POLOmarket – jak zbierać punkty?

Mechanizm zbierania punktów w aplikacji POLOmarket jest bardzo zbliżony do podobnych rozwiązań u konkurencji. Punkty lojalnościowe są naliczane za wydanie określonej kwoty. Po zeskanowaniu aplikacji, te są naliczane automatycznie. 

Za każde 1 zł wydane na zakupy z użyciem POLOkarty w aplikacji, do wirtualnego portfela nalicza się 7 Frikasów. Frikasy nie naliczają się jedynie w przypadku zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych, opłacania rachunków oraz preparatów do karmienia początkowego.

Dodatkowe Frikasy można także otrzymać w zamian za zakup specjalnie oznaczonych produktów. W każdym tygodniu w trakcie trwania akcji lista produktów dających dodatkowe punkty i tych, które można kupić taniej z użyciem Frikasów, będzie inna.

Ile trzeba zebrać punktów Frikas w POLOmarket?

Liczba Frikasów jest widoczna na bieżąco na specjalnym liczniku na stronie głównej w aplikacji i po każdych zakupach jest ona aktualizowana.

Po zdobyciu określonej liczby wirtualnych punktów, klient może aktywować kupony rabatowe umożliwiające zakup wybranych w danym tygodniu produktów z atrakcyjnym rabatem. 


foto: mat. prasowe

Reklama