Z półek zniknie Pepsi Max. Wiemy, kiedy zmiany dotrą do Polski

Z półek zniknie Pepsi Max. Wiemy, kiedy zmiany dotrą do Polski

Polska ma być jednym z pierwszych europejskich rynków, które wprowadzą zmiany ogłoszone przez Pepsi jeszcze w marcu tego roku. Mowa o zupełnie nowej identyfikacji wizualnej marki, w ramach której zobaczymy również nowy logotyp Pepsi. Zapowiadane zmiany zakładają zastąpienie Pepsi Max. Co pojawi się zamiast tego wariantu Pepsi?

Odważna czcionka, charakterystyczne, pulsujące tło i zaktualizowana paleta kolorów - to elementy nowej identyfikacji wizualnej Pepsi, które firma ogłosiła w marcu tego roku. W wyniku tej rewolucyjnej zmiany, którą marka ma wyznaczyć nową erę w swojej historii, z półek znikną dotychczas znane opakowania. Zastąpią je nowe wzrosty odzwierciedlające markę Pepsi.

Pepsi będzie jak Coca Cola? Z półek zniknie Pepsi Max

Pepsi Max to wariant napoju Pepsi pozbawiony cukru. Zmiany zapowiadane w ramach nowej identyfikacji zmienią jednak nieco ten napój. W dalszym ciągu wariant ten pozostanie pozbawiony cukru. Zmieni się jednak jego nazwa, która w większym stopniu zbliży do siebie dwóch konkurentów - Pepsi i Coca-Colę.

Wraz z momentem wprowadzenia zmian na polskim rynku, Pepsi Max zostanie zastąpiona Pepsi Zero Cukru. Jak zapewnia Magdalena Grędzicka z PepsiCo, receptura napoju zostanie niezmieniona.

Zmiana nazwy Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru przebiega w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie - informuje producent.

Od kiedy nowe logo Pepsi pojawi się w Polsce?

Pepsi rozpoczęła wprowadzanie nowej wizualizacji w Polsce już w trzecim kwartale tego roku, by globalnie zakończyć proces zmiany w 2024 roku. 

Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęliśmy zmiany brandingu np. nalewaków i lodówek. Wierzymy, że dzięki nowej identyfikacji marki będziemy mogli połączyć jej bogate kulturowe dziedzictwo z oczekiwaniami obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów.

Magdalena Grędzicka, Senior Group Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska

Nowe logo i identyfikacja wizualna są swoistym ukłonem w stronę tradycji marki, jednocześnie stanowiąc jej kolejny krok w przyszłość. Niestandardowy wzór czcionki i wyrazisty design puszki podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie grupy demograficzne konsumentów. 


foto: mat. prasowe