Bripox przeprowadził już ponad 300 szkoleń w sklepach: "Nie zatrzymujemy się"

Bripox przeprowadził już ponad 300 szkoleń w sklepach: "Nie zatrzymujemy się"

Bripox nie zwalnia tempa. Liczba szkoleń zorganizowanych przez firmę w ramach tegorocznej akcji przekroczyła już 300. Wsparcie merytoryczne uzyskało ponad 850 sprzedawców.

Z początkiem października Bripox rozpoczął zakrojone na szeroką skalę szkolenia. W Polskę wyruszyły trzy zespoły handlowe, których celem jest szerzenie oraz propagowanie wiedzy o bezkonkurencyjnych właściwościach Kropelki Żel. Firma właśnie informuje o postępach.

Nie zatrzymujemy się. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 300 szkoleń w sieciach sklepów spożywczych oraz DIY. Ponad 850 osób zatrudnionych w punktach handlowych w których złożyliśmy wizytę, uzyskało wsparcie merytoryczne, techniczne oraz doradcze w zakresie wiedzy o Kropelce Żel.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o. 

Praca zespołów handlowych Bripox nie kończy się jednak wyłącznie na szkoleniach. W 460 sklepach dokonano serwisu ekspozycji przykasowej – pojawiły się w nich ekspozytory grawitacyjne i kosze zasypowe wypełnione Kropelką Żelową.

Jak podsumowuje Jacek Konopka, wszystkim działaniom firmy przyświeca jeden cel – wspieranie i propagowanie filozofii ZERO WASTE.

Dowiedz się więcej: Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent organizuje szkolenia dla sprzedawców


foto: mat. partnera

Reklama