Bripox nie zwalnia tempa. Liczba szkoleń zorganizowanych przez firmę w ramach tegorocznej akcji przekroczyła już 300. Wsparcie merytoryczne uzyskało ponad 850 sprzedawców.
Z początkiem października Bripox rozpoczął zakrojone na szeroką skalę szkolenia. W Polskę wyruszyły trzy zespoły handlowe, których celem jest szerzenie oraz propagowanie wiedzy o bezkonkurencyjnych właściwościach Kropelki Żel. Firma właśnie informuje o postępach.
Praca zespołów handlowych Bripox nie kończy się jednak wyłącznie na szkoleniach. W 460 sklepach dokonano serwisu ekspozycji przykasowej – pojawiły się w nich ekspozytory grawitacyjne i kosze zasypowe wypełnione Kropelką Żelową.
Jak podsumowuje Jacek Konopka, wszystkim działaniom firmy przyświeca jeden cel – wspieranie i propagowanie filozofii ZERO WASTE.
Dowiedz się więcej: Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent organizuje szkolenia dla sprzedawców
foto: mat. partnera