INTERMARCHE to kolejna sieć sklepów na mapie Polski, w której firma Bripox rozpowszechnia wiedzę na temat walorów Kropelki Żelowej w ramach cyklu szkoleń dla sprzedawców.
Przeprowadzane szkolenia ukierunkowane są na poszerzenie wiedzy merytorycznej wśród pracowników sklepów, a także wzmocnienie umiejętności doradztwa w zakresie podstaw klejenia.
W ramach sieci INTERMARCHE odwiedzimy ok. 180 sklepów, implementując Kropelkę Żelową głównie w strefie przykasowej, zgodnie z nabytymi umiejętnościami w zakresie zarządzania kategorią w punkcie sprzedaży.
- Przeczytaj też: Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców
Podajniki grawitacyjne, które są stosowane przez firmę Bripox, zdobią okolice kas generując przy tym chęć posiadania Kropelki Żel, jak przystało na flagowy produkt impulsowy w swojej kategorii
foto: mat. partnera