Kampania podkreśla, że Frisco to sklep online dla wszystkich, który umożliwia „zakupy na Twoich zasadach” – tak jak chcesz, gdzie i kiedy chcesz. Nowe pozycjonowanie wspiera odświeżona identyfikacja wizualna, która dodaje marce więcej radości i energii, ukazuje jej bardziej nowoczesną odsłonę.
Frisco istnieje na rynku od 17 lat i zbudowało pozycję lidera w swojej kategorii. W 2020 roku marka rozpoczęła ekspansję poza Warszawę i aktualnie dostępna jest także we Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie i Aglomeracji Śląskiej.
„Zakupy na Twoich zasadach”
Kampania podkreśla, że z Frisco można oszczędzać na wielu płaszczyznach: dzięki strefie friscontowych cen, setkom promocji, a także możliwości wygodnego zaplanowania zakupów, kontroli nad wydatkami i oszczędności czasu czy paliwa.
Zmiany graficzne
Pozycjonowanie marki wspiera także odświeżony branding. Z logo zniknął dopisek „.pl”. Nowy projekt pozostawia na końcu nazwy samą kropkę, która w nowej odsłonie identyfikacji wizualnej stanowi ważny element wyróżniania najważniejszych komunikatów.
Rozszerzona paleta brandowych kolorów dodaje marce więcej radości i energii. Elementy graficzne zapewniają spójność komunikacji w różnych obszarach: wizerunkowym, benefitowym oraz produktowym.
Na podstawie nowej strategii i pozycjonowania powstała również platforma kreatywna „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”, która w ciepły i bliski sposób pokazuje, że Frisco to marka dla wszystkich, bo każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Działania w ramach kampanii
Kampania relaunchująca nowy wizerunek marki ruszyła w październiku i potrwa przez kolejne miesiące. Obejmuje działania w outdoorze, digitalu (video, programmatic, display, social media, współpracę z influencerami) oraz spoty radiowe.
Wizerunkowe spoty video pokazują rolę marki w codziennym życiu konsumentów, różnorodność ich stylów życia i potrzeb. Krótsze formy reklamowe podkreślają funkcjonalne benefity Frisco, takie jak strefa friscontowych cen czy darmowa dostawa.
Fot.: inf. prasowa