Śliwka Nałęczowska rusza z kampanią wizerunkową akcentującą walory produktu

Śliwka Nałęczowska rusza z kampanią wizerunkową akcentującą walory produktu

Śliwka Nałęczowska w swojej kampanii wizerunkowej prowadzi działania pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. Celem komunikacji jest podkreślenie wyróżniających się walorów produktu.

Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad, w telewizji i internecie. 

Pierwszy etap w tv i internecie

Kampania reklamowa marki będzie realizowana dwuetapowo. Od października startuje reklama na antenach głównych i tematycznych TVP, Polsat i TVN oraz platformach VOD.

Konsumenci zobaczą najpierw spot 30-sekundowy, do którego po 3 tygodniach dołączy 15-sekundowy.

Równolegle z telewizyjną rozpocznie się też kampania digitalowa obejmująca You Tube, zasięgowe media wizerunkowe oraz ekrany w centrach handlowych. 

Kolejne działania odbędą się na Spotify

Natomiast od listopada, z wykorzystaniem techniki ASMR (ang. Autonomous Sensory Meridian Response), „smakowite dźwięki” produktu wraz ze zmysłowym głosem Magdaleny Cieleckiej będą zachęcały do sięgnięcia po Śliwkę Nałęczowską użytkowników Spotify

Kampania ma na celu komunikację wyróżniających się walorów Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalność, zmysłową apetyczność i artystyczną duszę.

Spoty zostały przygotowane w kolorystyce dobrze znanej konsumentom z opakowań pralin obecnych na rynku od kilku lat, co dodatkowo wzmocni rozpoznawalność marki.

Za nową kampanię wizerunkową 360 stopni Śliwki Nałęczowskiej wraz z nadzorem nad produkcją spotu 
i prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman, część globalnej sieci FCB.

Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.


Fot.: inf. prasowa

Reklama