OSHEE x Cyberpunk 2077 to nowa linia napojów sygnowana popularną grą od CD Project Red. To już druga, po napojach Oshee Wiedźmin, tego typu współpraca. To element działań, w ramach których OSHEE chce wyjść poza sportowy rynek eksplorując nowe obszary.
OSHEE x Cyberpunk 2077
Nowa linia produktów, która powstała w ramach współpracy polskiego producenta z CD Project Red, jest inspirowana światem gry – zarówno wizualnie, łącząc charakterystyczne kolory Cyberpunka 2077 i Widma wolności (żółty i czerwony) z główną postacią, czyli V, jak i pod kątem intensywnych, energetycznych smaków oraz nazw, które bezpośrednio korespondują z charakterem gry.
Linię Oshee x Cyberpunk 2077 tworzą następujące napoje:
- OSHEE Cyberpunk 2077 - Vitamin Fuel Truskawka-Brzoskwinia 555ml
- OSHEE Cyberpunk 2077 - Vitamin Fuel Wiśnia-Imbir 555ml
- OSHEE Cyberpunk 2077 - Vitamin Energy Boost o Smaku Liczi-Jaśmin 500 ml
- OSHEE Cyberpunk 2077 - Vitamin Energy Boost o Smaku Gumy Balonowej 500 ml
OSHEE wychodzi poza sportowe uniwersum
Najnowsza kolaboracja jest już drugą tego typu współpracą z CD Project Red, a także kolejną (po współpracy OSHEE z raperem Matą), która znacznie różni się od tych realizowanych przez producenta w ostatnich latach. Jak wyjaśnia Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE, po kilkunastu latach fokusowania się na rynku sportowym firma poczuła, że musi wyjść szerzej i zacząć eksplorować nieznane jej jeszcze obszary.
Limitowana edycja OSHEE x Cyberpunk 2077 - premiera
Napoje OSHEE sygnowane grą Cyberpunk 2077 w sprzedaży pojawiły się już 5 października 2023. Początkowo można je kupić w sklepie online OSHEE.
Natomiast od 12 października napoje Vitamin Fuel będzie można kupić również w sieci sklepów Kaufland. Kilka dni później w sprzedaży pojawią się także napoje energetyczne Vitamin Energy Boost. Wszystkie produkty dostępne będą w dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.
Wraz z debiutem produktów w sprzedaży online ruszy także kampania reklamowa napojów OSHEE Cyberpunk 2077. W pierwszym etapie obejmie promocję w mediach digitalowych oraz akcję konkursową.
foto: mat. prasowe