Niemieccy konsumenci będą świadkami niecodziennej kampanii marki Żubrówka, której hasło podkreśla polskie pochodzenie wódki. W ten sposób CEDC chce wzmocnić pozycjonowanie i świadomość marki na niemieckim rynku.
Żubrówka buduje pozycję w Niemczech
Żubrówka to wódka, która zdążyła już zdobyć spore uznanie na całym świecie – jest trzecią co do wielkości wódką na świecie [1]. Poza tym Żubrówka to najlepiej sprzedająca się wódka w Polsce [2] – nie powinno zatem dziwić, że jest określana mianem klasycznej polskiej marki wódki.
Należąca do CEDC marka wódka nie spoczywa jednak na laurach i zamierza zbudować mocną pozycję także na zagranicznych rynkach. Najnowsza kampania, która przebiega w Niemczech pod hasłem "Wódka of Vodkas", ma sprawić, że marka wkroczy na nowy poziom obecności na rynku niemieckim.
Celem kampanii 360 stopni jest wzmocnienie pozycjonowania i świadomości polskiej marki wódki Żubrówka na rynku niemieckim. Kampania koncentruje się na materiałach wideo w Internecie oraz mediach społecznościowych. Planowane są także działania OOH (out-of-home) w miejscach sprzedaży.
"Wódka of Vodkas"
Hasło kampanii nawiązuje do historii i pochodzenia wódki. To tradycyjna metoda destylacji i lojalność wobec sprawdzonych receptur sprawiły, że polska wódka Żubrówka stała się synonimem jakości i autentyczności.
Jak wyjaśnia dział marketingu odpowiedzialny za kampanię, hasło "Wódka der Vodkas" może kojarzyć się ze sloganem "Gelato wśród Lodów". Ma w lekki sposób podkreśla prawdziwe, dzikie i naturalne korzenie Żubrówki.
Dystrybucją Żubrówki na terenie Niemiec i Austrii zajmuje się hamburska firma Borco-Marken-Import, o której zamiarze zakupu przez Stock Spirits pisaliśmy w artykule: Stock Spirits zaskakuje kolejnym przejęciem. Firma wkracza na niemiecki rynek.
Kreatywna koncepcja kampanii "Żubrówka. Wódka der Vodkas" została opracowana przez hamburską agencję reklamową Wynken Blynken & Nod.
foto: youtube.com