Herbapol-Lublin posiada w swoim portfolio imponującą liczbę ponad 360 produktów. Wśród nich znajdują się nie tylko zioła, ale także dżemy, syropy czy fitokosmetyki.
W rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl Artur Bielak, prezes zarządu Herbapol Warszawa oraz dyrektor finansowy i członek zarządu w „Herbapol-Lublin” S.A. zwrócił uwagę na fakt, że Herbapol-Lublin, mimo swojego głównego profilu działalności (produkcja herbat ziołowych), zajmuje też ważne miejsce w wielu innych kategoriach produktowych, często plasując się wśród trzech liderów rynku.
Kluczowym produktem w ofercie Herbapol-Lublin jest „Zielnik Polski”, który cieszy się ponad 90% rozpoznawalnością w Polsce. Jednak firma nie spoczywa na laurach i stawia na innowacje. Jak zaznaczył Artur Bielak, szczególną uwagę chce poświęcić młodszemu pokoleniu konsumentów, dla których przygotowano linię produktów Big Active – nietuzinkowe mieszanki herbat ziół.