Sieć Żabka w ciągu ostatniego roku wprowadziła do swoich sklepów specjalne piece Merrychef, które umożliwiają przygotowywanie różnorodnych, gorących przekąsek. Oferta #ProstozPieca jest dzięki temu dostępna już w 2400 sklepach, a ich liczba nadal rośnie.
Żabka wzmacnia przewagę
Wprowadzenie pieców Merrychef to część długofalowej strategii Żabki, która ma na celu rozbudowę oferty gastronomicznej. Sieć już od dłuższego czasu rozwija w swoich sklepach ofertę dań gotowych oraz kanapek. Teraz przyszedł czas na kolejny krok. Jak wyjaśnia Piotr Pszonka, dyrektor departamentu rozwoju handlu w Żabka Polska, firma kontynuuje rozwój w tym kierunku, zwiększając swoją specjalizację i oferując bardziej rozbudowaną gastronomię w ramach oferty #ProstozPieca.
- Przeczytaj też: Żabka chce otwierać tysiąc sklepów rocznie. Sieć skupi się też na ofercie marek własnych
Pomogą w tym specjalne piece Merrychef, które są już dostępne w 2400 sklepów. Na tym jednak nie koniec. Pszonka zapowiada, że firma planuje kolejne inwestycje zarówno w zakresie wyposażenia sklepów w sprzęt, jak i rozbudowy portfolio produktów.
Zapiekanki w Żabce cena 2023
Wyposażenie sklepów w specjalne piece konwekcyjno-mikrofalowe, które łączą w sobie cechy tradycyjnego piekarnika i mikrofali, pozwoliły na rozszerzenie oferty gastronomicznej sieci.
- To może Cię zainteresować: Żabka testuje automat z piwem w sklepie bez obsługi. Wiek zweryfikuje robot?
Nowości w menu to burgerki z serii „Dynastia Burgerów”, takie jak Kurczak Strips z boczkiem i sosem Golden Mayo oraz Szarpana wieprzowina z kimchi i sosem BBQ.
Ponadto od września br. klienci mogą spróbować zapiekanek, w tym klasycznej z pieczarkami i serem oraz pikantnej z salami i jalapeno, które są serwowane z sosem czosnkowym i ketchupem. Cena zapiekanek w Żabce to 9,99 zł. Użytkownicy aplikacji Żappka zapłacą za nią jednak 8,99 zł.
Obecnie oferta #PROSTOzPIECA obejmuje nie tylko burgery i zapiekanki, ale także frytki, churrosy, nuggetsy, chicken pops oraz stripsy z kurczaka.
foto: mat. prasowe