Karta Moja Biedronka została już wydana w ponad 17 milionach egzeplarzach. Z kolei na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą – podaje za najnowszymi danymi Biedronka. Dzięki temu dyskoner utrzymuje pozycję największego programu lojalnościowego w Polsce.
Sukces aplikacji Moja Biedronka nie jest niczym nowym lub zaskakującym. Już w ubiegłym roku detalista informował o kolejnym rekordzie. Wtedy z karty Moja Biedronka korzystało 14 mln Polaków. Obecnie liczba kart wzrosła o około 3 mln.
Większość klientów Biedronki korzysta z karty Moja Biedronka
Jak zdradza dyskonter, każdego dnia sklepy sieci Biedronka na terenie całego kraju odwiedza ponad 5 mln klientów. W większości są to właśnie użytkowników karty Moja Biedronka. Motywuje do tego program lojalnościowy, w ramach którego każdego dnia tygodnia (poza niedzielami niehandlowymi) oferowane są promocje. Skorzystać z nich mogą zazwyczać wyłącznie posiadacze karty. Jak to wygląda w liczbach?
Przykładowo w lipcu 2022 roku klienci kupowali swoje ulubione produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. Ale to jeszcze nic, bo w lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln.
Liczba zakupów z użyciem karty Moja Biedronka rośnie
W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy! Żaden innych program lojalnościowy w Polsce nie cieszy się taką popularnością.
foto: mat. prasowe