Moja Biedronka największym programem lojalnościowym w kraju. Korzysta z niego 14 mln Polaków

Moja Biedronka największym programem lojalnościowym w kraju. Korzysta z niego 14&nbspmln Polaków

Aplikacja Biedronki funkcjonuje zaledwie od maja tego, a już zgromadziła cztery miliony użytkowników. Jak przekazuje dyskonter, każdego dnia z aplikacji zaczyna korzystać od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy klientów.

Ponad 9 na 10 użytkowników, którzy otworzą aplikację, znajduje powód, aby w tym samym tygodniu pojawić się w sklepie Biedronka. Aplikacja umożliwia oszczędzanie podczas zakupów. Jak podaje Biedronka, w ramach promocji użytkownicy na przestrzeni czterech miesięcy zaoszczędzili w ten sposób już w sumie 430 mln zł.

Moja Biedronka liderem wśród programów lojalnościowym?

Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 14 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce. Także dzięki aplikacji i karcie Moja Biedronka sieć Biedronka otrzymała właśnie nagrodę Best Polish Brand dla marek, które są nie tylko polskie, ale również silnie zapadają w pamięć konsumentom, kojarząc się z innowacyjnością.

Klienci Biedronki używają aplikacji mobilnej regularnie. Ponad 80% często korzysta z Shakeomatu, poszukując atrakcyjnych promocji cenowych, w czasie zakupów sprawdzają ceny produktów, skanują kod z aplikacji przy kasach, dzięki czemu dokonują zakupów przy użyciu karty Moja Biedronka, a po zakupach sprawdzają swoje paragony. Dodatkowo dzięki zastosowaniu Wirtualnej Karty Moja Biedronka sieć nie wprowadza do obiegu plastiku.

Jak przyznaje Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka, firma osiągnęła już cele, które zostały postawione przy wdrożeniu aplikacji.

Oferta z kartą moja biedronka - po co sięgają użytkownicy aplikacji Moja Biedronka

Użytkownicy aplikacji najczęściej sięgali po podstawowe artykuły oferowane im w specjalnych cenach. Są to ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m, ser żółty plastry Królewski 135 g, papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek, pizza z kurczakiem i pieczarkami Donatello, tuńczyk w kawałkach mix Marinero, masło osełkowe Mleczna Dolina 300 g, pistacje prażone, sok pomarańczowy Riviva 1l, makaron Barilla spagetti, płyn do płukania Cocolino Creations.

Naklejki Gangu Bystrzaków za dowolne zakupy w Biedronce. Kiedy?

Dodatkowo w najbliższych dniach jeszcze bardziej będzie opłacało się posiadać aplikację i kartę Moja Biedronka. Od 23 września do 1 października za każde wydane w Biedronce 99 zł (ze standardowymi wyłączeniami) do Wirtualnego Portfela w ramach akcji Gang Bystrzaków trafi 1 zł oszczędności.

W najbliższy piątek 23 września za dowolne zakupy klienci otrzymają 1 naklejkę, podobnie jak za dowolne zakupy w sobotę 24 września. Sobota będzie też pierwszym dniem, kiedy będzie można odbierać swoje Bystrzaki. Jeśli jednak pójdziemy na zakupy i w piątek, i w sobotę otrzymamy aż trzy naklejki, czyli będziemy bliżej pozyskania ulubionego Bystrzaka.

Dodatkowo za każde wydane 99 zł z kartą MB w dniach 23 września – 19 listopada klienci otrzymają 1 dodatkową naklejkę, a jeśli w dniach 26 września – 19 listopada w ciągu jednego tygodnia od poniedziałku do soboty zrobią zakupy w co najmniej 3 różne dni, otrzymają dwie dodatkowe naklejki. Taka reguła będzie obowiązywać każdego tygodnia do 19 listopada.


Foto: mat. prasowe

Reklama