Biedronka umie w programy lojalnościowe. Dyskonter pobił kolejny rekord

Biedronka umie w programy lojalnościowe. Dyskonter pobił kolejny rekord

Karta Moja Biedronka została już wydana w ponad 17 milionach egzeplarzach. Z kolei na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą – podaje za najnowszymi danymi Biedronka. Dzięki temu dyskoner utrzymuje pozycję największego programu lojalnościowego w Polsce.

Sukces aplikacji Moja Biedronka nie jest niczym nowym lub zaskakującym. Już w ubiegłym roku detalista informował o kolejnym rekordzie. Wtedy z karty Moja Biedronka korzystało 14 mln Polaków. Obecnie liczba kart wzrosła o około 3 mln.

Większość klientów Biedronki korzysta z karty Moja Biedronka

Jak zdradza dyskonter, każdego dnia sklepy sieci Biedronka na terenie całego kraju odwiedza ponad 5 mln klientów. W większości są to właśnie użytkowników karty Moja Biedronka. Motywuje do tego program lojalnościowy, w ramach którego każdego dnia tygodnia (poza niedzielami niehandlowymi) oferowane są promocje. Skorzystać z nich mogą zazwyczać wyłącznie posiadacze karty. Jak to wygląda w liczbach?

Przykładowo w lipcu 2022 roku klienci kupowali swoje ulubione produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. Ale to jeszcze nic, bo w lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln.  

Liczba zakupów z użyciem karty Moja Biedronka rośnie

W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy! Żaden innych program lojalnościowy w Polsce nie cieszy się taką popularnością.

Naszym celem jest satysfakcja klientów każdego dnia. Walczymy o nią bardzo konkretnie – oferując produkty w możliwie najniższych cenach. Cieszymy się, że ta strategia odpowiada polskim rodzinom, co widać po rosnącej liczbie klientów regularnie używających karty Moja Biedronka i aplikacji w smartfonach a także po wzrostach liczby transakcji w sklepach dokonywanych przy użyciu obydwu tych narzędzi.

Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka

foto: mat. prasowe

Reklama