Najlepsze aplikacje mobilne II kw. 2023 r. wybrane. Grupa Żabka liderem

Najlepsze aplikacje mobilne II kw. 2023 r. wybrane. Grupa Żabka liderem

Żappka, Jush, delio, Dietly i Maczfi zostały uznane jako najlepsze aplikacje drugiego kwartału 2023 r. Grupa Żabka została zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”, otrzymując nagrodę za całokształt działań realizowanych w obszarze aplikacji mobilnych stworzonych przez należące do niej spółki.

Zdaniem jury wszystkie aplikacje mobilne należące do Grupy Żabka zaprojektowano zgodnie z najlepszymi praktykami z zakresu user experience, są więc przejrzyste i proste w obsłudze, ponadto poddaje się je bieżącej aktualizacji i stałej rozbudowie, by spełniały wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

Jakie kryteria brano pod uwagę?

„Best Mobile Application” to polski konkurs, którego celem jest pokazywanie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i promocji aplikacji mobilnych w Polsce.

Organizatorami plebiscytu są aBooster, firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji, oraz AppsFlyer, globalny lider w pomiarze kampanii marketingowych i analityce danych.

W ramach plebiscytu „Best Mobile Application” każdego roku oraz raz na kwartał nagradza się aplikację mobilną, która w danym okresie w znaczący sposób wyróżniła się na tle innych.

Przyznając nagrody, jury bierze pod uwagę m.in. takie czynniki, jak: nowe funkcje, tempo wzrostu, user experience czy sposób ekspozycji w sklepach z aplikacjami.

Wyjątkowo w tej edycji konkursu jury postanowiło nie nagradzać jednego produktu, a całokształt działań realizowanych przez Grupę Żabka.

„Grupa Żabka stworzyła kompleksowy ekosystem convenience, idealnie wpisujący się w trend q-commerce. (…) W centrum tego ekosystemu zostały postawione doskonale zaprojektowane aplikacje mobilne, dzięki którym korzystanie z oferty firm należących do Grupy jest proste i intuicyjne” – tak uzasadniono decyzję.

Żappka - program lojalnościowy angażujący klienta

Żappka jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – aktywnie korzysta z niej 6,1 mln użytkowników. To pierwszy na rynku ekosystem łączący mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta.

Główną funkcjonalnością aplikacji jest program lojalnościowy – klienci zbierają żappsy, które mogą wymieniać na nagrody, przelać je na konto innego użytkownika, skorzystać z ofert partnerów (strefa „Wszystko za żappsy”), a nawet wymieniać na cegiełki charytatywne m.in. na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, walkę z koronawirusem czy organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie.

Drugą funkcjonalnością Żappki jest możliwość generowania specjalnych personalizowanych ofert dla klientów, które są aktywne tylko w ciągu krótkiego czasu.

Żappka ułatwia także klientom sieci codzienne funkcjonowanie – dzięki aplikacji mogą oni śledzić i odbierać przesyłki (usługa „Żappka Post”) oraz mają dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności bezdotykowych („Żappka Pay”).

W ostatnim kwartale w Żappce pojawiło się kilka udogodnień, jak np. mapa wszystkich sklepów sieci z informacjami o godzinach otwarcia i oferowanych usługach, uproszczony proces rejestracji do autonomicznych sklepów Żabka Nano, funkcja „wyloguj mnie ze wszystkich urządzeń”, a także nowe opcje w grze Żabu.

Jush i delio - dostawy zakupów nawet w 15 minut

Aplikacja Jush oferuje dostawę najpotrzebniejszych produktów spożywczych i przemysłowych nawet w 15 minut. Niewątpliwym plusem zakupów z Żabką Jush jest możliwość ich zrobienia przez 7 dni w tygodniu, również w niedziele niehandlowe, atrakcyjny próg darmowej dostawy, który wynosi zaledwie 35 zł oraz liczne akcje promocyjne.

Usługa działa na terenie Krakowa, Katowic, Poznania, Gdańska i Sopotu od 7:00 do 23:00, a w Warszawie do 2 w nocy.

W trzecim kwartale 2023 r. jako pierwsza usługa q-commerce w Polsce zrealizowała dostawę za pomocą drona, dzięki czemu zakupy zostały doręczone w 7 minut. Ponadto na terenie Warszawy i Krakowa wprowadziła dostawę ciepłych przekąsek znanych ze sklepów Żabka: hot dogów i panini.
 
Z kolei delio to supermarket online, pozwalający przez 7 dni w tygodniu robić zakupy zarówno za pośrednictwem aplikacji mobilnej, jak i strony internetowej. Oferuje dostawę produktów już nawet w ciągu godziny, bezpłatny dowóz przy zakupach powyżej 80 zł, a także szereg promocji i ofert specjalnych.

W maju br. w aplikacji została wprowadzona aktualizacja, pozwalająca zobaczyć w szczegółach produktów ich wartość energetyczną, co jest zgodne z aktualnymi trendami w obszarze żywienia.

delio przypomina klasyczny supermarket z bardzo szerokim asortymentem, gdzie wszyscy znajdą coś dla siebie. Zarówno miłośnicy świeżych owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza, jak i osoby poszukujące produktów wegańskich oraz organicznych.

Maczfit i Dietly ułatwiają codzienne żywienie

Maczfit to firma oferująca catering dietetyczny, pozwalający zarządzać swoimi zamówieniami zarówno poprzez portal internetowy, jak i elastyczną aplikację mobilną.

Aplikacja pozwala na kompleksowe zarządzanie swoją dietą z każdego miejsca za pomocą kilku kliknięć, a także posiada szereg funkcji dodatkowych jak m. in.: dodawanie i odejmowanie posiłków, zmiana adresu dostawy, wybór posiłków, przedłużanie diety czy śledzenie swoich postępów.  

Dietly jest największą platformą w Polsce do wyszukiwania, porównywania i zamawiania cateringu, za pośrednictwem której klienci mają możliwość wyboru ponad 25 opcji diet, spośród ok. 400 firm cateringowych.

Dietly działa w przeglądarce (dietly.pl) oraz w aplikacji mobilnej. Jedną z najpopularniejszych funkcji Dietly jest „Wybór Menu”. Daje ona możliwość codziennego wybierania posiłków na każdą porę dnia.


Fot.: mat. prasowe
 

Reklama