Sieć sklepów Dealz, która wchodzi w skład Pepco Group, rozpoczyna nowy rozdział w swoim rozwoju. Pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa o nazwie "Radość nie do ukrycia" wkracza na ekrany telewizorów i platformy cyfrowe, zapowiadając nowy etap budowania marki.
Dealz dąży do poszerzania rozpoznawalności i przyciągnięcia nowych klientów, jednocześnie umacniając wierność obecnych konsumentów. Pomóc ma w tym pierwsza w historii marki ogólnopolska kampania reklamowa.
Dealz mocno stawia na Polskę
Podczas dziewięciu tygodni kampanii, która obejmie różnorodne kanały promocyjne, w tym telewizję, usługi VOD, radio, internet i media społecznościowe Dealz będzie podkreślał główne korzyści płynące z zakupów w sklepach sieci.
To pierwsza kampania firmy na taką skalę. Jak podaje sieć, najnowsze działania podążają w ślad za dynamicznym rozwojem Dealz w Polsce. A ten widać gołym okiem. Przypomnijmy, że w marcu br. przy okazji otwarcia jubileuszowej 2-setnej placówki Dealz ogłosił wprowadzenie nowego logotypu. Kilka miesięcy później, w październiku 2022 sieć poinformowała o ambitnych planach ekspansji. Deal zadeklarował wtedy, że do końca 2023 roku otworzy 170 nowych sklepów.
Pierwsza taka kampania
Jak wyjaśnia Daria Małecka, dyrektorka marketingu Dealz, najnowsza kampania jest dużym krokiem w rozwoju sklepów oraz rozpoznawalności firmy. Marka po raz pierwszy wchodzi na ekrany telewizorów. Jednocześnie po raz pierwszy kampania ma charakter ogólnokrajowy.
Projekt kampanii został zrealizowany we współpracy z agencją Peppermint. Produkcją wideo zajęła się agencja Graffiti Films oraz duet reżyserski Jakubowska/Gronowski. Zakup mediów koordynowała agencja Fullsix Media (Havas Media Network).
foto: mat. prasowe