BOBO FRUT ogłasza nowe pozycjonowanie marki. Powodem zmiany demograficzne

BOBO FRUT ogłasza nowe pozycjonowanie marki. Powodem zmiany demograficzne

Marka BOBO FRUT ruszyła z ogólnopolską kampanią mającą na celu komunikację nowego pozycjonowania marki. To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu br. nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian.

Wszystko za sprawdą zachodzących w Polsce zmian demograficznych, które pociągają za sobą, nie tylko większą potrzebę dostosowania się do zmieniających się trendów, ale również konieczność poszukiwania nowych segmentów rynku.

BOBO FRUT buduje świadomośc

Marka już od zeszłego roku konsekwentnie się zmienia, inwestując w działania wizerunkowe.

Produkty BOBO FRUT są obecne w kategorii soków, nektarów i napojów dla małych dzieci, w której marka zajmuje bardzo mocną pozycję. Marka od kilku lat rozwija się także w kategorii musów w tubkach, dlatego też nasza nowa komunikacja ma za zadanie budować świadomości naszego portfolio w tym segmencie.

Ewa Kierlik, Marketing Managerka Nestle Infant Nutrition, CEE category role

Kampania podkreśla jakość, naturalność i nowoczesność

Po czerwcowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki do emisji trafiły właśnie trzy 15-sekundowe spoty.

Kampania „Odkrywcy z Natury” ma za zadanie nie tylko odświeżenie i uatrakcyjnienie wizerunku BOBOFRUT, ale też dalsze budowanie marki naturalnej i godnej zaufania.

W spotach przedstawione jest pełne portfolio: nektary i musy (małe i duże tubki) oraz ich główne atuty.

Przygotowana platforma kreatywna pod hasłem „Odkrywcy z Natury” świetnie realizuje założenia strategiczne i współgra z nowym range produktowym marki. Nie tylko udało nam się pokazać w nowoczesny i bliski sposób kultowy Bobofrut, ale również wykorzystać jego największe, historyczne atuty – bardzo wysoką percepcję jakości i naturalności. Cały re-launch marki, w połączeniu z odważną zmianą identyfikacji wizualnej będzie z pewnością nowym, mocnym otwarciem dla BOBO FRUT, a sama idea pozwoli nam konsekwentnie komunikować ten sam przekaz marki przy kolejnych kampaniach czy wdrożeniach produktowych.

Ela Konopińska, strateżka w zespole Przestrzeni

Kampania ruszyła 16 sierpnia br. w digitalu (VOD i programmatic) i w mediach społecznościowych. W stacji TVN przy wybranych programach pojawi się spot sponsorski.

Autorem kampanii oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń.


Fot.: inf. prasowa
 

Reklama