Dwie rodzinne marki łączą siły. Sphinx nawiązuje współpracę z Cukiernią Sowa

Dwie rodzinne marki łączą siły. Sphinx nawiązuje współpracę z Cukiernią Sowa

Marka Sphinx ogłosiła ważną współpracę z Cukiernią Sowa. To przykład kulinarnej współpracy pomiędzy dwoma renomowanymi i znanymi na polskim markami, które są jednocześnie rodzinnymi biznesami. 

W ramach współpracy w menu restauracji Sphinx w całej Polsce zagoszczą słodkości znane z Cukierni Sowa. Jak zapewnia firma, coś dla siebie znajdą zarówno amatorzy serników, jak i słodkości na bazie jabłek czy tez czekoladowych biszkoptów.

Spinhx we współpracy z Cukiernią Sowa

Cukiernia Sowa to polska, rodzinna firma, z ponad 75-letnią tradycją. Jako nowy partner sieci restauracji Sphinx, marka ma uzupełniać ofertę deserów serwowanych w lokalach. 

Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, podkreślił znaczenie rodzinnego charakteru obydwu biznesów. "Cieszy fakt, że do grona partnerów sieci dołącza renomowany partner z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Szczególnie że mamy ze sobą wiele wspólnego. Podobnie jak w przypadku Sphinx, Cukiernia Sowa to rodzima marka, za którą stoi wieloletnie doświadczenie" – powiedział. 

Desery w restauracjach Sphinx od Sowy

W ramach współpracy z Cukiernią Sowa w menu sieci Sphinx pojawią się trzy nowe pozycji:

  • jabłecznik deserowy, czyli mus jabłkowy z dużymi kawałkami jabłek zapieczony w kruchym cieście,
  • biszkopt o smaku czekoladowym przekładany nadzieniem ciasteczkowym i musem czekoladowym serwowany pod nazwą Naked Cake Mini,
  • sernik z wiśniami podawany na kakaowym spodzie z kruszonką i cukrem pudrem.

Cukiernia Sowa posiada ponad 160 lokali w Polsce i za granicą. Sieć restauracji Sphinx w Polsce składa się obecnie z ponad 70 lokalizacji.


foto: mat. prasowe

Reklama