Stock Polska podpisał ważną umowę, na mocy której stał się wyłącznym dystrybutorem produktów od włoskiego producenta alkoholi destylowanych i likierów – Fratelli Branca Distillerie SPA. Portfolio Stock Polska powiększyło się między innymi o kultowy Bitter Fernet Branca.
Produkty od Fratelli Branca Distillerie w Polsce
Firma Stock Polska, będąca częścią międzynarodowej grupy Stock Spirits, znanej jako lider w produkcji wódek czystych i alkoholi smakowych w regionie CEE, teraz rozszerza swoje grono partnerów o Fratelli Branca Distillerie SPA.
Historia Fratelli Branca Distillerie SPA sięga aż 175 lat wstecz. Flagowym produktem, który przyczynił się do budowy ich prestiżu, jest klasyczny Bitter Fernet Branca. Ten ziołowy likier, oparty na 27 wyciągach roślinnych, początkowo powstał jako leczniczy napój wspierający walkę z malarią. Od tamtej pory stał się nie tylko światowym bestsellerem w kategorii bitterów, ale także stał się nieodłączną częścią kultury aperitivo oraz znakomitą bazą dla nowoczesnych koktajli alkoholowych.
W ramach nowej współpracy, Stock Polska będzie odpowiedzialny nie tylko za dystrybucję kultowego Fernet Branca, ale także za wprowadzenie na rynek innych produktów Fratelli Branca Distillerie SPA, takich jak likiery Brancamenta i Caffè Borghetti, wermuty Carpano Classico, Bianco, Dry oraz Antica Formula czy najnowszy produkt włoskiego producenta, czyli ziołowy dodatek do koktajli Carpano Botanic Bitter.
Stock Polska stawia na premiumizację oferty
To już kolejna współpraca, o której informuje producent. Wcześniej firma zawiązała umowę z De Kuyper Royal Distillers. W styczniu br. Stock Polska wprowadził też do swojego portfolio wódkę Ukrainian Spirit.
Łukasz Konieczny, dyrektor ds. rozwoju rynku i sprzedaży specjalistycznej w Stock Polska, przyznał, że to właśnie sukces sprzedażowy, jakim okazała się ubiegłoroczna ubiegłoroczna umowa z De Kuyper Royal Distillers, zachęcił firmę do współpracy z kolejną światową marką alkoholi z segmentu premium.
Premiumizacja jest ważnych kierunkiem w strategii Stock Polska, a najnowsza współpraca wyłącznie wzmacnia ten aspekt oferty producenta. Zgodnie z analizami Stock Polska, na rynku obserwowana jest zmiana podejścia konsumentów do konsumpcji alkoholu, która wiąże się z ograniczeniem ilości wypijanego alkoholu na rzecz jego jakościowej i smakowej celebracji.
"Ma to bezpośredni wpływ na rosnące zainteresowanie cocktailami alkoholowymi, w których konsumpcji chodzi głównie o delektowanie się smakiem. Chcemy być częścią tej zmiany i oferować klientom kolejne marki premium w naszym portfolio" – dodał.
foto: stockadobe(barmalini)