Żubrówka zupełnie zmienia komunikację. Na czym marka skupi się w nowej strategii?

Żubrówka zupełnie zmienia komunikację. Na czym marka skupi się w nowej strategii?

Polska marka alkoholowa, Żubrówka, postawiła na odważną i energetyczną strategię komunikacji. Po czerwcowej premierze zupełnie nowej odsłony znanej z portfolio producenta Żubrówki, marka przystąpiła właśnie do realizacji kampanii skierowanej do "młodych duchem".

Fresh Żu to nowa linia, którą Żubrówka zaprezentowała po raz pierwszy w czerwcu tego roku. Rozszerzając w ten sposób ofertę producent chciał dostosować ją do potrzeb oraz oczekiwań konsumentów. Kontynuacją tych działań jest najnowsza kampania marki.

Żubrówka zaskakuje w najnowszej kampanii

Nowa kampania Żubrówki przebiega pod hasłem "Odkryj swoją dziką naturę" i koncentruje się na pozytywnych aspektach życia, inspirując konsumentów do pełnego zaangażowania w społeczne interakcje i celebrację autentyczności.

Marka kieruje swoje działania do konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń. Zachęca w niej do odkrywania dzikiej strony każdej jednostki, czerpania radości z małych momentów oraz w pełni przeżywania życia.

Nowa strategia komunikacji Żubrówki

Głównym celem tej rewolucyjnej strategii jest umocnienie pozycji Żubrówki na rynku i zdobycie większej popularności wśród młodych pełnoletnich, aktywnych konsumentów. 

Jak informuje marka, w ramach nowej strategii umacniana jest pozycja Żubrówki w punktach sprzedaży. Dodatkowo producent prowadzi efektywne działania PR. Żubrówka pojawia się z odnowioną komunikacją także na ważnych festiwalach muzycznych, jak Open'er, Orange Warsaw Festival czy Audioriver.

Linia Fresh Żu to kluczowy element nowej strategii komunikacji marki. Jej produkty nie tylko wyróżniają się nowoczesnym designem, inspirowanym sztuką uliczną, ale również mają oddawać ducha młodych, dynamicznych konsumentów, którzy poszukują produktów, które odzwierciedlają ich niepowtarzalność.

Nową, energetyczną platformę komunikacyjną dla Żubrówki stworzyła agencja Chromatique we współpracy z Adamem Nykiem z Iconyk.


foto: mat. prasowe

Reklama