Marka Schulstad rozpoczyna współprace z influencerami na TikToku. Celem kampanii jest promocja marki wśród młodego pokolenia, zwłaszcza millenialsów i przedstawicieli generacji Z, oraz zachęcenie ich do tworzenia własnych kreatywnych wersji hot dogów w bagietkach francuskich.
Hot dog jak ze stacji paliw – także w domu!
Bułki do hot dogów francuskich od Schulstad już cieszą się dużą popularnością wśród młodych konsumentów. Jednak teraz marka chce przybliżyć im możliwości, jakie niesie ze sobą przygotowywanie tej przekąski w domu.
Dzięki współpracy ze znanymi na TikToku influencerami, Schulstad zamierza pokazać, że przygotowanie hot doga francuskiego jest niezwykle proste i jednocześnie może być kreatywne, a efekt końcowy dorównuje hot dogom znanym ze stacji paliw.
W trakcie współpracy z influencerami, marka Schulstad planuje dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Twórcy pokażą w jaki sposób samemu przygotować hot doga francuskiego i zaprezentują wyjątkowe możliwości, jakie drzemią w bagietkach od Schulstad.
Schulstad rozpoczął współpracę z takimi influenerami jak Jasperrr55, Foxx.gotuje, Czasin, Charazkiński, Coocharz, Einara czy JulaWolczynska. Wspólnie z nimi marka będzie eksplorować różne wersje hot dogów francuskich, począwszy od klasycznych, po bardziej nieoczywiste i oryginalne kombinacje smaków.
Hot dog francuski – szybka przekąska na co dzień i nie tylko
Marka jest przekonana, że kampania na TikToku przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania hot dogami francuskimi wśród młodej generacji. Działania promocyjne realizuje agencja Daily Dose of Beauty
Dzięki współpracom, Schulstad zamierza dowieść, że hot dogi francuskie mogą być idealnym rozwiązaniem nie tylko na szybkie przekąski poza domem, ale także podczas spontanicznych domówek i spotkań w domu lub w ogrodzie przy grillu.
Dzięki zaangażowaniu influencerów na TikToku, marka Schulstad ma nadzieję zachęcić młodych konsumentów do eksperymentowania z ich bułkami do hot dogów francuskich, sprawiając, aby stały się one ulubioną przekąską wśród młodego pokolenia.
Foto: mat. partnera