Gang Cudaków i Gang Spryciaków. Biedronka pracuje nad kolejną akcją

Gang Cudaków i Gang Spryciaków. Biedronka pracuje nad kolejną akcją

Biedronka szykuje się do kolejnej akcji lojalnościowej, która ma zaskoczyć i zachwycić klientów. Wiele wskazuje na to, że ubiegłoroczny Gang Bystrzaków zostanie zastąpiony nowym gangiem.

Gang Cudaków i Gang Spryciaków

Spółka Jeronimo Martins Polska, właścicielka sieci Biedronka, niedawno zarejestrowała w Urzędzie Patentowym dwa nowe znaki towarowe – donoszą Wirtualnemedia. Chodzi dokładnie o znaki słowno-graficzne Gang Cudaków i Gang Spryciaków. Wcześniej Biedronka zarejestrowała także inny znak – Gang Mocniaków.

Zgłoszenie nowych znaków towarowych miało miejsce w czerwcu tego roku i obejmuje różnorodne kategorie, takie jak muzyka, filmy, gry, zabawki, artykuły papiernicze, maskotki, a także usługi reklamowe i edukacyjne. Ta szeroka gama kategorii wskazuje na to, że akcja może być pełna atrakcji i niespodzianek.

Który z gangów zastąpi znany z ubiegłorocznej akcji Gang Bystrzaków? Póki co Biedronka nie zdradza szczegółów. Biuro prasowe sieci przyznało natomiast, że znajduje się na "etapie finalizowania założeń najnoszej akcji lokalnościowej" – podają Wirtualnemedia. Tegoroczna edycja akcji będzie komunikowana dopiero za kilka tygodni. 

Biedronka umie w akcje lojalnościowe

Dotychczasowe akcje lojalnościowe organizowane przez Biedronkę cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów. Zbieranie naklejek, które uprawniają do odbioru uroczych maskotek, stało się już niejako tradycją na zakończenie wakacji.

W minionych latach mieliśmy okazję poznać różne gangi, takie jak Gang Świeżaków, Gang Fajniaków, czy Gang Bystrzaków, które zyskały ogromne uznanie wśród klientów.


Foto: mat. prasowe

Reklama