Paweł Wilgierz, dyrektor handlowy w Grupie Mokate w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl opowiedział o ważnej pozycji w portfolio jaką jest Ice Frappe, a także unikalnych smakach klasycznego cappuccino i nowej formie opakowania.
Ice Frappe to absolutnie letnia propozycja w portfolio Mokate. Jak przyznaje Paweł Wilgierz z Grupy Mokate, w ten sposób firma daje konsumentom możliwość zrelaksowania się w dowolnym miejscu, jakie tylko są w stanie sobie wyobrazić.
Poza sukcesem Ice Frappe, Mokate może również pochwalić się nową odsłoną klasycznego cappuccino, która niedawno opuściła rampy zakładu firmy w Żorach.
- Przeczytaj też: Z pokolenia na pokolenie, czyli 30 lat Grupy Mokate [WYWIAD]
Jak mówi Paweł Wilgierz, to "zupełnie nowa seria klasycznego cappuccino, którą postanowiliśmy poszerzyć o nową formę opakowania – w tak zwanej w formie dla dwojga, czyli odrobinę mniejszych torebkach oraz w nowych smakach, których jeszcze w cappuccino nie było na rynku – typu pinacolada czy smoczy owoc".
Jak przyznał, Mokate z nadzieją oczekuje na sukces podobny do tego, jaki odniosła Ice Frappe.
Foto: Paweł Wilgierz, dyrektor handlowy w Grupie Mokate (mat. redakcji)