Mokate: Dajemy konsumentowi możliwość zrelaksowania się w dowolnym miejscu [WIDEO]

Mokate: Dajemy konsumentowi możliwość zrelaksowania się w dowolnym miejscu [WIDEO]

Paweł Wilgierz, dyrektor handlowy w Grupie Mokate w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl opowiedział o ważnej pozycji w portfolio jaką jest Ice Frappe, a także unikalnych smakach klasycznego cappuccino i nowej formie opakowania.

Ice Frappe to absolutnie letnia propozycja w portfolio Mokate. Jak przyznaje Paweł Wilgierz z Grupy Mokate, w ten sposób firma daje konsumentom możliwość zrelaksowania się w dowolnym miejscu, jakie tylko są w stanie sobie wyobrazić.

Poza sukcesem Ice Frappe, Mokate może również pochwalić się nową odsłoną klasycznego cappuccino, która niedawno opuściła rampy zakładu firmy w Żorach.

Jak mówi Paweł Wilgierz, to "zupełnie nowa seria klasycznego cappuccino, którą postanowiliśmy poszerzyć o nową formę opakowania – w tak zwanej w formie dla dwojga, czyli odrobinę mniejszych torebkach oraz w nowych smakach, których jeszcze w cappuccino nie było na rynku – typu pinacolada czy smoczy owoc".

Jak przyznał, Mokate z nadzieją oczekuje na sukces podobny do tego, jaki odniosła Ice Frappe. 


Foto: Paweł Wilgierz, dyrektor handlowy w Grupie Mokate (mat. redakcji)

Reklama