Łowicz stworzył piosenkę z Saszan. To element komunikacji skierowanej do "młodych"

Łowicz stworzył piosenkę z Saszan. To element komunikacji skierowanej do "młodych"

Łowicz wprowadził kwaśne dżemy do oferty limitowanej w marcu br. Właśnie marka zdecydowała się na nieszablonowe działania komunikacyjne tego produktu. Wspólnie z Roksaną Pindor, znaną jako Saszan, stworzyła piosenkę oraz teledysk. Producent ma nadzieję, że stanie się "przebojem lata 2023".

Łowicz promuje kwaśne dżemy

Linia dżemów Extra Kwaśnych, zarówno smakiem jak i wyglądem etykiet, jest czymś całkiem nowym w kategorii. W związku z tym producent zdecydował się na specjalne działania marketingowe promujące nowość.

Premiera utworu pod tytułem "Kwaśny smak" odbyła się pod koniec maja. Marka postawiła w niej na komunikację oraz prezentację odbiorcom nowej linii dżemów. Jak informuje producent, wspólnie z Saszan udało się stworzyć "oryginalną i bardzo nowoczesną komunikację produktową, skierowaną do młodych".

Jak czytamy w komunikacie, marka Łowicz wierzy, że "Kwaśny smak" będzie przebojem lata 2023.

Mocne wsparcie kampanii

Oprócz silnych działań z teledyskiem na platformie Youtube, piosenka stworzona wspólnie z Saszan dostępna jest na najbardziej znanych platformach muzycznych takich jak Spotify, Tidal czy iTunes.

Wsparciem dla dalszego ciągu kampanii dżemów Extra Kwaśnych będą działania szerokiego grona influencerów oraz organiczne działania fanów, którzy wraz z Saszan zatańczą do „dance challenge” na platformie TikTok. 


Foto: mat. prasowe

Reklama