Aldi uruchamia ekspresowe dostawy. Jak działa Aldi Express?

Aldi uruchamia ekspresowe dostawy. Jak działa Aldi Express?

Aldi Express to internetowy sklep spożywczy, która umożliwi amerykańskim klientom sieci zamówienie zakupów z dostawą do domu. Rozwiązanie opiera się na platformie Instacart. W jego ramach detalista zobowiązuje się do dostarczenia zakupów w 30 minut od momentu złożenia zamówienia. 

Odpowiedź na potrzeby zabieganych klientów

"Wiemy, że nasi klienci żyją w pośpiechu, co czasami oznacza, że ​​nie mają czasu, aby dotrzeć do sklepu spożywczego" – przyznał Scott Patton, wiceprezes ds. zakupów krajowych w Aldi USA. Odpowiedzią na ten problem ma być Aldi Express, które oferując dostawę w 30 minut sprawia, że "zakupy są wygodniejsze". 

Otwarcie sklepu online z ekspresową dostawą jest kolejnym krokiem w ramach współpracy Aldi z Instacart. Firmy wspólnie działają od 2017 roku, kiedy rozpoczęły oferować usługę dostawy zakupów z ponad 2 tys. sklepów Aldi do domu klientów. W 2018 roku rozszerzoną tą współprace o kolejną grupę asortymentu, jakim jest alkohol. Teraz Instacart będzie realizować także ekspresowe dostawy dla Aldi.

Dostawa zakupów z Aldi w 30 minut

Ekspresowa dostawa zakupów jest coraz bardziej pożądana przez konsumentów, o czym świadczy kolejna usługa dużej sieci sklepów w tym zakresie. W ramach wirtualnego sklepu spożywczego Aldi Express, klienci mogą złożyć zamówienie na zakupy i oczekiwać dostawy po maksymalnie 30 minutach. W ofercie znajduje się niemal 2 tys. produktów.

Wirtualny sklep Aldi Express, którego obsługą zajmuje się Instacart jest dostępny w ponad 2100 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych. Debiut sieci Aldi w formule ekspresowych dostaw ma odpowiedzieć na potrzeby zakupowe konsumentów związane z zakupami pod wpływem impulsu lub celem uzupełnienia asortymentu domowego.

Poza działaniami realizowanymi we współpracy z Instacart, Aldi USA rozwija także e-commercową działalność samodzielnie. Sieć dyskonują własną platformą zakupową a w 2022 roku skupiała się na rozszerzeniu usługi obioru zamówień. 


Foto: Aldi US (mat. prasowe)

 

Reklama