Intermarche zmienia wygląd przysklepowych stacji paliw

Intermarche zmienia wygląd przysklepowych stacji paliw

Intermarché postanowił rozpocząć modernizację swoich przysklepowych stacji paliw. Sieć jednocześnie chce zapewnić atrakcyjne wsparcie finansowe dla przedsiębiorców zainteresowanych zmianą wizerunku swojej stacji. Głównym celem zmian jest odświeżenie i dostosowanie obiektów do identyfikacji wizualnej sieci.

Intermarché chce stworzyć rozpoznawalny wizerunek marki

Intermarché od wielu lat konsekwentnie rozwija segment paliw, a rebranding przysklepowych stacji paliw jest ważnym krokiem w realizacji tej strategii. Każda z odnowionych stacji będzie charakteryzować się nowoczesnym wyglądem, który będzie nawiązywał do podstawowych barw Intermarché – czerni, czerwieni i bieli. Poprzez spójny wygląd stacji, marka stworzy rozpoznawalny wizerunek.

Zmiany obejmą różne elementy stacji, takie jak otoczenie wiaty, obudowa słupów wiaty, pylon cenowy oraz otoczenie budynku sklepu. Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność pod szyldem Intermarché będą mieli możliwość skorzystania z finansowego wsparcia sieci przy przeprowadzaniu rebrandingu swojej stacji paliw.

Benjamin Ferte, prezes zarządu SCA Petrole Polska,spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów, poinformował, że do końca roku firma planuje przeprowadzić rebranding 10 stacji paliw.

Modernizacja sposobem na uspójnienie identyfikacji

Rebranding przysklepowych stacji paliw Intermarché stanowi ważny krok w dążeniu do pełnej nowoczesności i zgodności z identyfikacją wizualną sieci. Intermarché kontynuuje swoje starania w celu poprawy jakości obsługi klientów i oferowania nowoczesnych rozwiązań na rynku paliwowym.

Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu stacji paliw ma również na celu nie tylko estetyczną modernizację, lecz także lepsze dostosowanie do zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów. Intermarché pragnie stworzyć przyjazne i nowoczesne miejsca, w których klienci będą mogli korzystać z kompleksowej oferty, obejmującej zarówno zakupy spożywcze, jak i tankowanie paliwa.

Planowany rebranding ma być przeprowadzony w sposób stopniowy, tak aby każda zmodernizowana stacja paliw mogła jak najszybciej zaoferować klientom nowoczesne i atrakcyjne warunki. 


Foto: mat, prasowe

Reklama