Społem w Szczecinie stawia na dostawę zakupów ze sklepów do domów klientów. Pomóc ma w tym platforma logistyczna Stuart, która oferuje szybkie dostawy. W ramach współpracy niezależna flota kurierów zrealizowała do tej pory prawie 2 tysiące zamówień, przyczyniając się do wzrostu wartości koszyka zakupowego o ok. 10%.
Dostawa zakupów ze sklepów Społem. Sieć szuka nowych klientów
Marka Społem obecna jest na polskim rynku od ponad stu pięćdziesięciu pięciu lat i jest doskonale znana wielu pokoleniom. Mariusz Rewkowski, główny analityk ds. handlu w Społem zaznaczył, że firmie zależało na pozyskaniu nowych klientów, którzy są otwarci na korzystanie z nowoczesnego kanału zakupów.
"Dotychczas oferowaliśmy zamówienie zakupów z odbiorem osobistym, ale wszystko zmieniło się kilka miesięcy temu, gdy zaczęliśmy współpracę ze Stuart. Do tej pory zrealizowaliśmy razem prawie 2 tysiące zamówień pod drzwi odbiorcy, zwiększając wartość koszyka zakupowego o 10 proc. w stosunku do zamówień z odbiorem osobistym" – dodaje Mariusz Rewkowski.
Cyfryzacja umożliwia penetrację zachowań konsumentów
Dzięki uruchomieniu nowego kanału sieć może dziś lepiej rozpoznawać potrzeby klienta. Jak wynika z analiz firmy, odbiorcy najchętniej sięgają w dostawie po świeże produkty spożywcze, takie jak mięso i wędliny, owoce i warzywa.
Do tego, jak podaje firma, chętnie wybierane są również napoje i drobne artykuły przemysłowe. Zakupy najczęściej dokonywane są rano w godzinach 10:00-12:00 oraz po południu między 17:00 a 19:00. W przyszłości sieć Społem w Szczecinie chciałaby rozwinąć pakiet produktów w dostawie o lody i mrożonki.
Foto: mat. prasowe