Lewandowski wraca do reklam Lidla. Sieć rusza z nową kampanią

Lewandowski wraca do reklam Lidla. Sieć rusza z nową kampanią

Współpraca sieci sklepów Lidl ze Robertem oraz Anną Lewandowskimi obiło się szerokim echem w ubiegłym roku, kiedy reklama z gwiazdami pojawiła się po raz pierwszy. Wiele wskazuje na to, że akcja wywołała pozytywny odbiór, ponieważ dyskonter zdecydował się na kontynuację współpracy, której zwieńczeniem będzie w tym roku właśnie rozpoczynająca się kampania.

Lidl chce zmienić nawyki Polaków

Podczas ubiegłorocznej kampanii Lidl Polska z Anną i Robertem Lewandowskimi wspierali polskie placówki edukacyjne w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. W akcji udział wzięło ponad 10 000 szkół, które zyskały nowy sprzęt, a także miały doskonałą okazję do integracji i działania we wspólnej sprawie.

Tym razem sieć postanowiła skoncentrować się na kształtowanie pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Jest to pierwsza tego typu akcja sieci handlowej w Polsce. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia. Hasłem tegorocznych działań będzie claim "Zadbajmy o siebie!".

Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich do zmiany swoich nawyków – warto pomyśleć o zdrowiu swoim i bliskich.

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska

Lewandowscy ponownie we współpracy z Lidlem

W nową kampanię Lidl Polska zaangażowanych jest wiele osób, które wspólnie troszczą się o zdrowie Polaków. Na czele „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie – Anna i Robert Lewandowscy, ale zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb.

Dzięki poradom specjalistów można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.


Foto: mat. prasowe

Reklama