E.Wedel rozpoczyna nową kampanię lodów OH! pod hasłem "Lody inaczej to OH!". Marka kładzie nacisk na wyrażanie siebie i indywidualizm poprzez wybieranie i spożywanie lodów w sposób, który najbardziej nam odpowiada.
Czy istnieje tylko jeden sposób na jedzenie lodów? "Absolutnie nie, tak samo jak nie ma jednego smaku, który zadowoliłby każdego" – odpowiada E.Wedel przedstawiając linię lodów OH!, w której oferuje zarówno klasyczne smaki, jak i unikalne warianty i tekstury.
Kampania linii lodów OH!
W nowej kampanii E.Wedel zachęca konsumentów do poszukiwania naszego ulubionego smaku lodów i eksperymentowania z różnymi sposobami ich jedzenia.
W kolorowych i apetycznych reklamach lodów OH! możemy zobaczyć, że lody można nie tylko gryźć i oblizywać, ale także jeść łyżeczką, poczekać aż się lekko roztopią i staną się bardziej płynne, a nawet zajadać je przy pomocy noża i widelca.
Smaki lodów E.Wedel OH!
E.Wedel udowadnia, że kategoria lodów się nie ogranicza tylko do klasycznych wariantów i że linia OH! to prawdziwa gratka dla osób, które lubią odkrywać nowe smaki.
- Przeczytaj też: Wedel chce być jednym z największych graczy na rynku lodowym
Wśród smaków, które w tym sezonie prezentuje E.Wedel w ramach linii OH! znajdziemy m.in.:
- Lody OH! Sorbet Mango w wedlowskiej czekoladzie mlecznej,
- Lody OH! Sorbet Melon i cytryna w wedlowskiej czekoladzie mlecznej,
- Lody OH! Kwiat lawendy w wedlowskiej czekoladzie białej,
- Lody OH! Kwiat wiśni w wedlowskiej czekoladzie białej,
- Lody OH! Sorbet o smaku Spritz w wedlowskiej czekoladzie mlecznej,
- Lody OH! o smaku Pina Colada w wedlowskiej czekoladzie białej z wiórkami kokosowymi.
Szeroka kampania E.Wedel
Kampania "Lody inaczej to OH!" obejmuje różne media, takie jak OOH (reklamy outdoorowe), social media, VOD i YouTube. Marka zaangażowała również znanych influencerów i tiktokerów, którzy pomogą w promocji niezwykłych smaków i sposobów spożywania lodów.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Cut The Mustard, natomiast realizacją działań, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń. Liquid Threat współpracuje z influencerami, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania public relations powierzono agencji Walk PR.
Foto: mat. prasowe